گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

سایت YouTube، لیستی از بهترین گوشی‌های هوشمند را برای تماشای ویدئوی آنلاین با توجه به میزبانی کاربران و رأی آن‌ها منتشر کرد؛ جالب است بدانید در این لیست نامی از گوشی هوشمند iPhone ذکر نشده است. امروز YouTube به کاربرانش این امکان را داد تا بتوانند تصاویر 360 درجه بسازند، این طرح ایده‌ی آژانس NASA بود که تصاویری از سیاره‌ی مریخ را باکیفیت بالا و وضوح 4K منتشر کرد تا مخاطبان و علاقه‌مندان از دیدن آن لذت ببرند. لیست منتشر شده در این سرویس ویدئویی، نام گوشی‌های هوشمندی را ذکر کرده که می‌توانند با بهترین کیفیت از دیدن ویدئوهای بارگذاری شده در این سرویس، بهترین تجربه را کسب نمایند.
این لیست شامل ۱۸ مدل از گوشی‌های هوشمند، ازجمله Samsung Galaxy Note 9 ،Xiaomi Mi8 ،Nokia 8 Sirocco ،Google Pixel 2 و OnePlus 6 است. همان‌طور که در سایت گزارش‌ شده است، این گوشی‌های هوشمند می‌توانند با توجه به تکنولوژی‌های روز به کار رفته در توسعه‌ی محصول، بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند. معیارهای انتخاب، شامل پشتیبانی از حالت HDR، نرخ فریم بالا، قابلیت پخش 4K و 360 درجه، قابلیت استفاده از کدک‌های ویدئویی نسل جدید و مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) است. به زبان ساده DRM(Digital Right Management) عبارت است از یک قفل نرم‌افزاری که روی محتوای دیجیتال قرار می‌گیرد تا محتوای خریداری‌ شده را به خریدار آن اختصاص دهد تا از هرگونه کپی‌برداری یا دست‌کاری جلوگیری نماید. YouTube هیچ‌یک از مدل‌های iPhone حتی نسخه‌ی iPhone X را به این لیست اضافه نکرده است.
The Verge در این‌ باره می‌نویسد، نمی‌توان تصور کرد که فردی قبل از خرید یک گوشی هوشمند از چنین پیشنهادهایی، مخصوصاً سرویس‌های ویدئویی مطرح جهان صرف‌ نظر کند. به گفته‌ی نویسنده‌ی خبر، احتمالاً این مواد به‌ طور گسترده برای اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه