موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۷ تير

خدمات جدید، 800000 عنوان و یک خط تولید برای پرفروش ترین ها را با سربلندی راه اندازی کرده است.
پس از کنار زدن برچسب های اصلی به منظور نشان دادن خالصیت خود در سال 2014، فروشگاه دیجیتالی موزیک یعنی eMusic و شرکت همکار جدید او TriPlay در حال حاضر آماده هستند تا بر دامنه ی کتاب های صوتی آمازون و Audible تسلط پیدا کنند. امروز، TriPlay در مقایسه با رقیبان خود برای eStoties ، 80000 عنوان و حق عضویت را راه اندازی کرده است که قیمت 11.95 دلار در ماه برای آن در نظر گرفته شده است.
Audible که مالکیت آن در اختیار آمازون قرار دارد، با سربلندی بیش از سه برابر عنوان یعنی در حدود 250،000 را با توجه به گزارشات به دست آمده از TechCrunch ارائه داده است. اما eStories امیدوار است که قیمت های نسبتا پایین آن ها به منظور جذب حداقل برخی از کاربران جهانی 55 میلیون نفری Audible کافی باشد. در مقایسه، نرخ های Audible از 14.95 دلار در ماه برای یک عنوان، با 30 درصد تخفیف برای عناوین بعدی آغاز می شوند. پس از پرداخت هزینه ی ماهیانه، eStories به ارائه ی 33 درصد تخفیف برای هر کتاب و در صورتی که شما آن ها را به صورت جداگانه خریداری کنید، می پردازد. از آن جا به بعد، قیمت ها تا 21.99 دلار و یا 49.99 دلار برای دو یا 5 عنوان در ماه افزایش می یابند .
خدمات جدید، دقیقا از فرمت مستقل eMusic پیروی نمی کند، از طرفی این شرکت با خانه های انتشاراتی اصلی و بخش های کتاب های صوتی مانند Hachette ، Penguin Random House ، Simon & Schuster و دیگران همکاری می کند تا بتواند بهترین فروش های اصلی مانند The Hunger Games و  مجموعه یGame of Thrones   و یا The Girl on the Train  و Between the World and Me را به همراه داشته باشد.
همچنین بر اساس اطلاعات به دست آمده از TechCrunch ، خدمات مرکزی eMusic به زودی دوباره راه اندازی خواهند شد. پس از اینکه TirPlay در سال گذشته شرکت را تصاحب کرد، صاحبان جدید به جای این که بر روی     روش های قدیمی تمرکز کنند به مدل پخش Cloud تغییر عقیده دادند (circa 2007) تا صدا را خریداری و آن را بر روی دستگاه های خود دانلود کنند.

برچسب هاeStories
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت Tor سرانجام نسخه بتای برنامه پیام رسان چندپلتفرمی خود را که مدتی از انتشار آن می گذرد، ارائه داد