موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ شهريور

اپل نسل آینده‌ی آیفون‌هایش را معرفی کرد. یکی از آن‌ها بزرگ‌ترین آیفون تاکنون است. دو مدل جدید iPhone XS و iPhone XS Max نامیده می‌شوند که بسیار شبیه به مدل‌های پیشین هستند، اما دو تفاوت عمده در آن‌ها دیده می‌شود: اول اینکه برخلاف سال گذشته هر دو در نسخه‌ی طلایی مه عرضه می‌شوند، و مهم‌تر اینکه XS Max دارای صفه‌نمایش ۶.۵ اینچی است. این مدل، نه تنها بزرگ‌ترین آیفون است، بلکه در این دوره یکی از بزرگ‌ترین موبایل‌ها هم به شمار می‌رود. علاوه بر iPhone XS و XS Max، اپل مدل ارزان قیمتی را معرفی کرد که iPhone XR نامیده می‌شود.
آیفون‌های جدید اکثرا توسط ارتقا مشخصات شناخته می‌شوند، صفحه‌نمایشی با دامنه‌ی پویاتر بهتر، صدای استریوی بازتر اسپیکرها، و افزایش سرعت Face ID از آن جمله هستند. مقاومت در مقابل آب هم در هر دو مدل بهبود یافته است. پردازنده‌ی مورد استفاده در مدل‌های جدید نسبت به قبل بهتر است، اپل از پردازنده‌ی A12 Bionic خود در این ۳ محصول استفاده کرده است، تراشه‌ی شش هسته‌ای که در میان اولین‌ها در دنیای صنعت است که از معماری ۷ نانومتری بهره می‌برد. Tim Cook، گوشی‌های جدید را "پیشرفته‌ترین آیفون‌هایی که تا‌کنون ساخته شده" معرفی کرد.
اما خبر داغ سال جاری معرفی مدل Max است، که مجهز به نمایشگری ۶.۵ اینچی است. این مدل بزرگ‌تر از iPhone 8 Plus (۵.۵ اینچی) و حتی بزرگ‌تر از Galaxy Note 9 (۶.۴ اینچی) است.
هر دو تلفن شاهد بهبود عمر باتری هستند. XS تخمین زده شده ۳۰ دقیقه و XS Max به میزان ۱.۵ ساعت عمر باتری بیشتری خواهند داشت. هر دوی آن‌ها از سرعت‌های گیگابیتی LTE پشتیبانی می‌کنند.
موبایل‌های جدید در سه دسته‌ی ۶۴، ۲۵۶، و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شوند. دو دسته‌ی اول شبیه به سال گذشته هستند، اما ۵۱۲ گیگابایتی نمونه‌ی جدید اپل است. مدل ۶۴ گیگابایتی XS، به میزان ۹۹۹ دلار و XS Max، به قیمت ۱۰۹۹ دلار تعیین شده است. فروش موبایل‌ها از ۲۱ سپتامبر آغاز می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه