اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

اینستاگرم مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید راه‌اندازی می‌کند که شامل چت تصویری و طراحی مجدد صفحه‌ی Explore است. صفحه‌ی Explore به صورت یک اسکرول خواهد بود، و به کاربران گزینه‌هایی برای حرکت و جستجو در بین موضوعاتی نظیر حیوانات، عکاسی و معماری را می‌دهد تا کاربر بتواند مطالب بیشتری درمورد موضوعی خاص را ببیند.
به‌روزرسانی جدید بدین معنا است که شما قادر به جستجوی محتواهای بیشتر در ارتباط با علایقتان هستید. صفحه‌ی Explore اینستاگرم به طور سنتی جایی است که در آن اینستاگرم پست‌هایی را جمع کرده که فکر می‌کند مورد علاقه‌ی شما است، و این صفحه طراحی شده تا به کاربران اجازه‌ی کشف محتواها، افراد، یا برندهای جدید را برای دنبال کردن بدهد.
Explore تاکنون چندین بار سازمان‌دهی شده است، شامل به‌روزرسانی برای نشان دادن عکس‌های افرادی که شما آن‌ها را می‌شناسید و یا ساختن فیلم‌هایی برجسته‌تر.
علاوه بر این، اینستاگرم قصد اضافه کردن چت تصویری را هم دارد، این قابلیت در حال حاضر در مرحله‌ی آزمایشی است و به زودی به صورت جهانی عرضه می‌شود. برای شروع چت تصویری کافی است بر روی آیکون جدید دوربین در بالای بخش Direct Message تپ کنید و با افرادی که می‌خواهید صحبت کنید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه