موبایل و تبلت
الناز فرجی۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ آبان

ما این هفته نگاهی سطحی و اولیه به suraface book انداختیم ، اما 2 in 1 سنتی تر مایکروسافت surface pro 4  چه ؟   ما روی آنها هم دست گذاشتیم ، و قبل از اینکه نقدی کامل بنویسیم ، افکار اولیه مان را در مورد مدل سطح اول بدون فن اش بیان میکنیم . بیشترین گزارش هایی pro4 ای که تا به حال دیده ایم بر روی core i5  یا مدل های بالاتر تمرکز کرده بود و این رویکرد بدی نیست . قبل از استفاده از این مدل ما به بیشتر خریداران surface پیشنهاد میکنیم که پول بیشتری را برای مدل قدرتمند تر core i5 ( 999 دلار آمریکا) کنار بگذارند .

اما تا کنون ما بسیار از عملکرد surface core m3 fanless با قیمت (899دلار) حیرت زده شده ایم . نقد core5 surface book ما بدون وقفه به عوض میشده به طوری وسوسه شدیم آن را به عنوان ماشینی با صدای سفید معرفی کنیم تا به شما کمک کنیم شب ها بخوابید  ( به روز رسانی : گرمای surface book و مشکلات پنکه اش که به اپلیکیشن سوم شخصی مربوط بود ) . بنابراین surface pro 4 بدون پنکه و بسیار آرامش ماند واحه ای در بیابان بود . اما معادله ی بزرگ ماشین های core m چه میشود؟ عملکرد خالص ؟ geekbench 3 در مقایسه یا مک بوک 12 اینچ جدید ( که با تراشه ی core m brodwell کار میکند ) ، این skylake core m3 surface  26 درصد در حالت تک هسته ای سریع تر از چند هسته ای عمل کرد . این نتایج به سختی با ردیف دوم retina macbook 2015 در یک سطح اند .


اینها بهترین امتیاز های core m3 surface  ما هستند :
تجربه داستانی مشابه میگوید . ما چند تا عکس raw در اتاق نور  ویرایش کردیم ، در حالیکه فوتوشاپ هم در پنجره ای باز کار میکرد، و اینترنت اکسپلورر با چهار پنجره ی باز و mailbird هم در پس زمینه در جریان بود . به پر سرو صدایی corei5  و i7 نبود اما به طرز حیرت آوری آرام پیش رفت . ما هنوز نمیتوانیم شتاب GPU را در اتاق نور آزمایش کنیم ، از آنجایی که ظاهرا Intel نیاز دارد تا به روز رسانی درایور را قبل از کار کردنش بر روی skylake GPU برساند . اما با تنظیماتی که در surface pro 4  سطح اول خاموش شده بود جریان کار معمول احساس خوبی میداد . در بین تمام چیزهایی که در مدل های surface pro4 وجود دارند ، کیبردش نسبت به آن کیبردی که در surface pro3 راه اندازی شده بود بسیار خوب کار میکرد ( و دارندگان  sp3 میتوانند جدیدش را خریده و استفاده کنند .) . کلید هایش احساس خیلی بهتری میدهند ، همینطور تجربه ی تایپ کردن خیلی پیشرفته تر و trackpad شیشه ای تقریبا عالی است .
صفحه نمایش 5 درصد بزرگتر surface pri 4  پیشرفتی ظریف اما خوب نسبت به مدل سال پیش داشته و رزولوشن بسیار دقیقی pro4 مانند surface book  حیرت انگیز به نظر میرسد . sp3 همیشه در حالت لپ تاپ عالی به نظر میرسید . اما وقتی که آن را به تبلت نزدیک تر کنیم میتوانیم پیکسل ها را و بلکه بیشتر ببینیم . تشخیص صورت windows hello 1000 بار چشمک میزند وهر بار که من مینشینم در عرض یک یا دو ثانیه وارد میشود . حتی بهتر از سنسور های اثر انگشت در گوشی ها ، این تشخیص صورت به شما ورودی امن ارائه میدهند و لازم نیست هیچ کاری بکنید .
یک تغییر کوچک که شاید در باره اش نشنیده باشید : هر دو سوی surface pro 4  مغناطیسی اند . پس شما میتوانید قلم surface را در سمت چپ sp4 داشته باشید درحالیکه شارژر به سمت راست وصل شده است . این یک نوآوری نیست بلکه بیشتر اصلاح خطایی است که در sp3 وجود داشت . ( که جایی برای قرار دادن قلم در حین شارژ کردن نداشت . ما چیزهایی بیشتری در نقد کامل sp4 برای گفتن خواهیم داشت ، مانند آزمایش های عمر باتری . تا کنون ما با این مدل سطح اول بسیار راضی بودیم : اگر یک PC آرام تر و سبک تر مورد علاقه تان است و کارتان از چیزی که توصیف کردیم شدید تر نیست بهتر است این مدل مورد انتظارتان را انتخاب کنید .
sp4 هم اکنون با قیمت 899  دلار برای core m3 و یک کیبرد  130 دلاری   آماده است .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تبلتSurface Pro 4 ؛ تاریخ عرضه، اخبار و ویژگی ها