تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان

چه به خاطر برنامه های شلوغ چه فراموشی ، ممکن است وسایلی را گم کنید و این میتواند باعث ناراحتی شود . وسایل پیگیری بلوتوث میتوانند دنبال وسایل شخصی بگردند اما trackR جدید کارش خیلی بهتر از بازی "سرد و گرم " است . TrackR atlas طوری طراحی شده که روی وسایل نظارت داشته باشد و دقیقا اتاقی را که در آن قرار دارند را یافته و هرچه را که نیاز است پیدا شود را نشان  دهد  . قطعا گم شدن یک کنترل از راه دور برای تلوزیون زیاد مهم نیست اما  گم کردن کلید هایتان قبل از ترک خانه به مقصد یک مصاحبه ی شغلی مهم میتواند زندگیتان را تغییر دهد . هر وسیله ی track R atlas میتواند به یک به یک پریز برق استاندارد روی دیوار وصل شود ( در حال حاضر با سوکت های US,UK,AU  و EU کار میکند ) و به شبکه ی بیسیم خانه یا دفتر کار متصل میشود . در کنار بلوتوث 4.0 توکاری شده اش ، واحد ها قادر به نظارت علامت هایی که از محدوده خارج میشوند هستند و گزارش های ایمنی به اپلیکیشن موبایل میفرستند .


از طریق اپلیکیشن trackR  کاربران قادرند تا هر کدام از trackR atlas ها را نامگذاری کنند . بنابراین زمانی که فکر میکنید کلید هایتان را کجا گذاشتید یا اینکه حیوان خانگیتان کجا پنهان شده ، میتوانید خیلی ساده از اپلیکیشن amazon alexa درباره ی مکان سوال کنید . این اپلیکیشن که برای iOS  و اندروید آماده است ,طراحی شده تا زمانی که از اتاقی خارج یا به آن وارد شده پیام بفرستند و اطلاعاتی از اینکه کجا بودند ثبت کند . و از آنجایی که trackR atlas به شبکه ی wifi وصل است ، کاربران میتوانند  پیگیر ها را جاسازی کرده و زنگ از راه دور را از هرجایی فعال کنند .  
گرچه track R وسایل پیگیری خودش را مانندTrackR bravo  و trackR button دارد  ولی atlas طوری طراحی شده تا با پیگیر های بلوتوثی مهم هماهنگ باشد . بنابراین چه از tile,pebblebee , sticknfind , xyfind0it یا دیگر وسایل استفاده کنید ، trackR atlas همیشه خوب کار میکند و همه چیز به درستی عمل میکنند . trackR atlas  همچنین مجهز به یک شبکه ی gps است که به کاربران امکان این را میدهد که در جستجوی وسایل گم شده ی خارج از خانه کمک بگیرند ، مانند چمدان گم شده یا متعلقات شخصی در طول سفر .
trackR atlas در حال حاضر در حال جمع آوری سرمایه در اندیگوگو است و 66 درصد از هدف 50000 دلاری اش را نصف یک روز بدست آورده است . و هنوز 30 روز باقی مانده . بیعانه ای حدود 39 دلار  شما را صاحب یکی از این وسایل میکند ، در حالیکه گزینه های بالاتر atlas های اضافی و واحد های مجانی trackR ارائه میکنند .
قبل از اینکه تولید شروع شود باید تنظیم آنتن، تست بتا و مجوز صورت بگیرد . اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود ، حامیان میتوانند انتظار داشته باشند که تحویل trackR  atlas در ماه ژوئن 2016 شروع شود .

برچسب هاlocationTrackRAmazon
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Amazon شرکت تولیدکننده‌ی بات‌های چتِ Angel.ai را خرید