تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۱ شهريور

به نظر می‌رسید Google با خرید API.ai، شرکتی که به توسعه‌دهندگان امکان ساخت رابط‌کاربری محاوره‌ای را می‌دهد، تنها شرکت بزرگی باشد که به دنبال ساخت بات‌های چت هوشمند است. اما شرکت‌های دیگری نیز به دنبال جذب نیروهای مستعد حوزه‌ی بات‌های چت می‌باشند. در همین راستا و بر اساس اطلاعات انتشار یافته، Amazon شرکت Angel.ai را خریداری نموده است.
سخنگوی Amazon پیوستن یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل استارتاپ Angel.ai، به نام Navid Hadzaad را به این شرکت تأیید کرده است. اگر Linkedin آقای Hadzaad را نیز چک کنیم، عنوان شغلی جدید ایشان را خواهیم دید: رئیس جدید محصولات بات Amazon
همچنین تعداد دیگری از کارمندان این شرکت، یا به Amazon پیوسته‌اند و یا پیشنهاداتی برای امر داشته‌اند. اما نکته‌ی مهم در این خرید برای Amazon، وارد نمودن دانش، فناوری و نیروی کار متخصص به داخل شرکت است.
استارتاپ Angel.ai که پیش‌تر GoButler نام داشته است، در ابتدا به عنوان دستیار مجازی به کاربر امکان اجرای فرامین درخواستی را می‌داد. اما از آن زمان تاکنون، شاهد تغییر مسیرهایی بوده است. تا اینکه به سرویس ارائه دهنده‌ی پردازش زبان طبیعی برای دیگر برنامه‌ها، تبدیل شده است.
چیزی که واضح به نظر می‌رسد، Amazon به دنبال یافتن مسیر تکامل بات‌های چت است.  اینکه این بات‌ها در آینده‌ی نزدیک، چه نقشی در تجارت الکترونیک می‌توانند بازی کنند.

برچسب هاChat BotAmazonAngel.ai
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Intel تکنولوژی Nervana را به محصولاتش اضافه می‌کند