تکنولوژی
الناز فرجی۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت

وقتی که اینترنت قطع میشود، اولین کاری که باید بکنید، خاموش و روشن کردن مودم یا روتر (مسیریاب شبکه) است. به نظر میرسد اکثر مشکلات قطعی اینترنت، با خاموش و روشن کردن دستگاههای مربوطه (مودم ، روتر و ...) ، به ترتیب درست، حل میشود. البته اگر مشکل از سمت ISP (شرکت ارائه دهنده اینترنت ) نباشد. اگر همه چیز درست پیش برود فرایند خاموش و روشن کردن همه دستگاهها حداقل 5 دقیقه طول میکشد. "آب نبات ژله ای شگفت انگیز یا " "The Amazing Jellybean" نام دستگاهی است که برای آسانتر کردن این فرایند ساخته شده است. این محصول به کاربر امکان می دهد که تنها با فشردن یک دکمه همه دستگاهها را به ترتیب صحیح، خاموش و روشن نماید.
این دستگاه شبیه یک چندشاخه برق پیشرفته است. مودم و روتر به دستگاه متصل می شوند و زمانی که ارتباط اینترنتی با مشکلی مواجه شد، کاربر دکمه ای را فشار می دهد و دستگاه ، مودم و روتر را به ترتیب صحیح و با زمانبدنی مناسب، خاموش و روشن میکند.
The Amazing Jellybean همچنین مجهز به بلوتوث است، که برای کسانی که مجبورند روتر را در محلی نصب کنند که دسترسی محدودی داشته باشد و یا نمی خواهند از جایشان برخیزند، مفید است. نرم افزار دستگاه هم،  مانند خود دستگاه، فقط یک دکمه دارد که کاربر با فشردن آن، فرایند خاموش و روشن کردن را شروع میکند، بدون اینکه از جای خود بلند شود.
البته این میتواند برای کاربران با دانش تکنولوژی کمتر هم مفید باشد. آنها میتوانند در موقع مواجهه با مشکلات اینترنتی، به جای کمک خواستن از کارمندان پشتیبانی، تنها با فشردن یک دکمه همه چیز را به ترتیب درست ری استارت نمایند.
جیم پایل، سازنده The Amazing Jellybean در انتظار سرمایه گذاری Kickstarter بر روی این دستگاه است. پروژه ، بودجه ی 10000 دلاری خود را تامین کرده است و در آینده نزدیک به تولید انبوه خواهد رسید. حداقل مبلغ بیعانه برای دریافت دستگاه در آمریکا 40 دلار، در کانادا 60 دلار و در بقیه کشورها 80 دلار است. (Kickstarter سایتی در زمینه سرمایه گذاری عمومی بر روی پروژه های نوآورانه است. جهت آشنایی میتوانید به وبسایت مربوطه مراجعه نمایید. مترجم)

برچسب هاAmazing Jellybean
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

استفان هاوکینگ و جلسه پرسش و پاسخ زنده