اپلیکیشن
الناز فرجی۳:۳۳ - ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان

گوگل نرم افزار های موبایلش را همچنان مورد استفاده تر میکند.
کمپانی در روز چهارشنبه قابلیت جدیدی را برای اندروید معرفی کرده که به کاربران اجازه میدهد تا به برنامه های موجود در موتور جست جو دسترسی داشته باشند و بدون دانلود کردن از آنها استفاده کنند.
این ویژگی که گوگل آن را "جریان برنامه"مینامد اکنون برای گوگل اندروید فعال است و با تعداد انگشت شماری از برنامه های شخص ثالث مانند(Hotel Tonight, Chimani, Daily Horoscope, New York Subway and a handful of others)کار خواهد کرد.
گوگل به کاربرانی که این برنامه را در وب موبایل خود دارند گاهی اوقات اجازه جستجوی نتایج برنامه ها را میدهد(به این دلیل است که شما میتوانید برای نام یک رستوران و یا باز کردن لیست Yelp جستجو کنید).


جریان برنامه یک توسعه و بسط از این است که:به جای باز کردن برنامه به صورت مستقیم ,یک ورژن جاری از این سرویس را باز میکند(در حال کار).نسخه خود این نرم افزار نیز هم اکنون در دسترس و قابل استفاده است,راجان پاتل,رهبر مهندسان این آزمایش میگوید که حتی اگر برنامه را بر روی موبایلتان نصب نکرده اید میتوانید از آن استفاده کنید.
پاتل به ماشابل میگوید:به کاربر این احساس داده میشود که تنها برنامه در حال اجراست اما چیزی که در واقع در جریان است اجرای برنامه بر روی پلت فرم  ابر گوگل ماست.
این ویژگی همچنان در حالت آزمایشی قرار دارد اگرچه پاتل گفته که این تکنولوژی قابلیت اجرا برای یک میلیون برنامه گوگل پلاس و گوگل پلی را دارد(با نظر داشتن اینکه توسعه دهندگان نمایه سازی گوگل را با  API فراهم کرده باشند).هنوز کمپانی برنامه مشخصی برای معرفی "جریان برنامه"به صورت گسترده ندارد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پیشنهاد اپلیکیشن رایگان هفته در بخش خانواده پلی استور