ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۳ شهريور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بخش عمده‌ای از مسئولیت‌های وزارتخانه متبوعش در حوزه زیرساخت ارتباطی شبکه ملی اطلاعات انجام شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری قابل لمس باشد.
از خانه ملت، محمدجواد آذری جهرمی درباره وضعیت شبکه ملی اطلاعات، گفت: بخش عمده‌ای از مسئولیت‌های ما در حوزه زیرساخت ارتباطی شبکه ملی اطلاعات انجام شده است؛ براساس سندی که در شورای عالی فضای مجازی تصویب شده در لایه‌ی زیرساخت‌های ارتباطی و لایه زیرساخت‌های خدماتی موجودیت‌هایی وجود دارد که بخش عمده‌ای از آنها تاکنون شکل گرفته و تعدادی دیگر نیز باید ایجاد شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: خدمات و محتوا موضوع مهمی است که پس از آماده شدن زیرساخت شبکه ملی اطلاعات، باید دید خدمات و محتوا چگونه توسعه می‌یابد.
وی با بیان اینکه اگرچه ایجاد خدمات پایه در شبکه ملی اطلاعات وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است اما سایر خدمات وظیفه سایر دستگاه‌ها است، اضافه کرد: بخش‌های مربوط به وزارت ارتباطات با سرعت مناسب پیش می‌رود و امیدواریم تا پایان سال جاری در بخش زیرساخت‌ها آنچه در سند معماری و طرح کلان شبکه ملی اطلاعات تصویب شده، قابل لمس باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه