اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱ ارديبهشت

آمازون در نقاطی از جهان که دسترسی به اطلاعات موبایل و سرعت بالای اتصال بسیار محدود است، اپلیکیشن‌های مرورگر وب مبتنی بر اندروید را ارائه می‌دهد. این مرورگر که بر روی Google Play عرضه می‌شود، وعده داده شده سبک‌تر از رقیبان باشد. این برنامه که اولین‌بار در ماه مارس در Play Store منتشر شد، کمتر از هزار بار دانلود داشت.
این اپلیکیشن در حال حاضر تنها در دسترس کاربران هندی است و در دستگاه‌های اندرویدی نسخه‌ی ۵.۰ و بالاتر پشتیبانی می‌شود. همانند بسیاری از اپلیکیشن های Lite، مرورگر جدید حجم دانلود کمی دارد، اندازه‌ی آن کمتر از ۲ مگابایت است، بسیار کوچک‌تر از مرورگرهای موجود از جمله‌ی Chrome (۲۱ مگابایت)، Edge (۵۴.۵ مگابایت)، Firefox (۱۹.۹ مگابایت)، و Opera (۱۴.۷ مگابایت) است.
در توصیفات مرورگر آمده است که مرورگری "خصوصی" است، چراکه سوال‌های زیادی برای مجوزهای اضافی یا جمع‌آوری اطلاعات خصوصی مانند دیگر مرورگرها نمی‌پرسد. علاوه بر این، این مرورگر جدید تب‌های خصوصی را هم پشتیبانی می‌کند. بنابریان شما می‌توانید بدون ذخیره کردن بازدیدها در سابقه‌ی مرورگرتان، جستجوی‌تان را ادامه دهید. این ویژگی در کنار قابلیت‌هایی مانند پیش‌نمایش تب، حالت تمام صفحه‌ی خودکار و خواننده‌ی یکپارچه‌ی اخبار قرار دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه