کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ بهمن

به گزارش همکاران سیستم، روزنامه «سیاتل تایمز» در تازه‌ترین گزارش خود نوشت که سایت اینترنتی مخصوص استخدام شرکت آمازون بیش از 37 هزار و 800 فرصت شغلی تمام وقت را از 17 فوریه 2020 ارایه کرده است که بیشتر آنها مربوط به حوزه توسعه نرم افزار می‌شود و این رقم بیشترین میزان فرصت شغلی ارایه شده از سوی یک شرکت فناوری است.
این تعداد فرصت شغلی جدید در تاریخ 11 فوریه 37 هزار و 220 مورد اعلام شده بود که یکی از سخنگویان آمازون رقم مذکور را در جریان مصاحبه با روزنامه یاد شده تایید کرد و توضیح داد آمازون در 15 ماه گذشته بیشترین تعداد فرصت‌های شغلی بین همه شرکت‌های فناوری جهان را ارایه کرده است و هم اکنون بالاترین رتبه ارایه فرصت‌های شغلی آزاد در تاریخ فعالیت‌های آمازون ارایه شده است.
در حال حاضر بیش از 13 هزار و 300 مورد از این بخش‌ها در مشاغل مرتبط با خدمات پردازش ابری AWS آمازون طبقه بندی می‌شوند، و بیش از 10 هزار فرصت شغلی هم در بخش توسعه نرم افزار قرار گرفته‌اند که این ارقام از تعداد فرصت‌های شغلی دیگر بخش‌ها بیشتر است. در رتبه بعدی 3100 فرصت شغلی جدید برای پروژه‌های غیرفناوری این شرکت ارایه شده است و همچنین در بخش مدیریت برنامه و محصول هم 2500 فرصت شغلی ارایه شده است.
مشاغل موجود در مناطق مختلف جغرافیایی ارایه شده‌اند و در این میان 11 هزار فرصت شغلی برای شعبات مرکزی آمازون در شهر سیاتل در نظر گرفته شده است و دیگر فرصت‌ها شغلی به شهرهای بنگالور هند، ونکوور کانادا، بریتیش کلمبیا کانادا، لندن انگلستان، نیویورک آمریکا، کالیفرنیا آمریکا و … مربوط می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه