تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ مرداد

بازی های ماجراجویانه ی بر پایه ی متن به کمک Alexa ، به آینده راه پیدا خواهند کرد.
اگر در سال های ابتدایی تولد کامپیوتر بزرگ شده باشید، به احتمال زیاد با بازی های ماجراجویانه ی بر پایه ی متن برخورد داشته اید. این شکل قدیمی از بازی به شکل جدیدی در زندگی دست پیدا کرده اند که با تشکر از Amazon Echo شما می توانید به اجرا کردن برخی از بازی های ماجراجویانه ی بر پایه ی صدا بپردازید (از جمله یک مدل بازی بتمن) که در آن شما با Echo به صورت داستانی صحبت می کنید. آمازون این کار را برای دولوپرها آسان تر کرده است تا آن ها بتوانند به ایجاد بازی های صوتی و تعاملی بیشتر به وسیله ی عرضه ی ابزارهایی بپردازند که به شما اجازه می دهد تا به شکلی واضح به طراحی ماجراجویی های صوتی برای Echo بپردازید.
این ابزار به ارائه ی مداخله ی گرافیکی می پردازد تا به شما اجازه دهد به ایجاد تصمیمات متفاوت و انجام گفتگوهایی بپردازید که در چنین بازی هایی با Echo به آن ها نیاز دارید، همچنین این بازی شامل تعداد انگشت شماری الگو می باشد تا کار را برای شروع آسان تر کند. این الگوها برای بازی هایی که از داده های کم اهمیت برخوردارند کار می کند، و شما باید قادر باشید تا تنها به بیان کردن سوالات و به ویرایش کردن نمونه ها و الگوها بپردازید تا بتوانید یک بازی ساده را بدون جنجال و مشکل بازی کنید.
پست وبلاگ آمازون از جزئیات عمیق تر و بسیار بیشتری برای دولوپرهای علاقه مند برخوردار است. در حالی که این نوع بازی ها احتمالا از هیچ نوع کاربرد اصلی برای Echo برخوردار نخواهند بود، آمازون به وضوح در طول سال گذشته نشان داده است که می خواهد به اضافه کردن میزان متنوعی از ویژگی ها بپردازد تا بتواند توجه خریداران را به خود جلب کند، این مورد ممکن است در صورتی که شما می خواهید حواس کودکان خود را برای چندین دقیقه پرت کند، این کار را برای شما انجام دهد.

برچسب هاAmazon Echo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

حالا Amazon Echo برای شما کتاب می خواند!