سرگرمی
مصطفی طبری۹:۴۸ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۲ تير

اگر شما هم یکی از کاربران مشتاقی هستید که جدیدترین نسخه مورتال کمبات را بر روی دستگاه اندرویدی خود بازی می کنید، باید به شما بگوییم که آپدیتی جدید برایتان منتشر شده که در آن می توانید شخصیت های جدید، چالش های جدید و موارد دیگر را داشته باشید.
شخصیت های Jax، Mileena و Liu Kang با ظاهر و قابلیت های جدید در این آپدیت قابل استفاده هستند. همچنین در پک های جدید Netherrealm شخصیت های جدیدی برای بخش Revenant حضور پیدا کرده اند. هر پک Revenant جدید 850 روح یا Soul قیمت دارد و خرید هر پک به شما سه کارت طلایی شامل Revenant Sub-Zero، Revenant Jax و Quan-Chi اهدا می کند.
همچنین اگر در اکانت خود 70 هزار عدد گلد داشته باشید می توانید پک جدید Equipment یا تجهیزات که در این آپدیت ارائه شده را خریداری کنید. خرید این پک نه تنها به شما سه کارت تجهیزات تصادفی را اهدا می کند، بلکه شانس برنده شدن کارت نایاب Wrath Hammer را نیز می دهد.
علاوه بر اینها، یک چالش کاملاً جدید در این آپدیت حضور پیدا کرده است. برج های جدیدی هم برای مبارزه و رقابت در آنها در آپدیت جدید در نظر گرفته شده است. اگر از بازی کردن مورتال کمبات ایکس خسته شده اید، این آپدیت جدید شاید بتواند شما را دوباره سرگرم کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اعضای مصنوعی مرد آهنی و Airbnb عجیب و ترسناک