اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۸:۵ - ۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد

زمانی که اپ استور برای اولین بار رونمایی شد، اوضاع چندان جالبی نداشت. با گذشت زمان، امروز اپ استور یک فروشگاه سازمان یافته با دسته بندی های منظم و متنوع است که کاربران را به سوی خود جذب می کند. قابلیت نظارت والدین و گزینه های جذاب مختص کودکان نیز مدت هاست که در اپ استور وجود دارند. مواردی که حالا گوگل قصد دارد در آپدیت جدیدش به پلی استور اضافه کند.
گوگل اعلام کرده که با ایجاد تغییراتی در پلی استور قصد دارد کار جستجو و پیدا کردن اپلیکیشن های مناسب کودکان را برای خانواده ها و والدینشان آسان تر کند. پس از این به روزرسانی، والدین قادر خواهند بود به در بخش های مرتبط با کودکان و با استفاده از دسته هایی براساس سن و علایق کودکان، برنامه ها و بازی های مناسب فرزندانشان را انتخاب کنند.


والدین می توانند با استفاده از ستاره به اپ ها امتیاز دهند تا افراد دیگر متوجه شوند آیا این اپلیکیشن مناسب سن کودک شان هست یا خیر. همچنین لیبل هایی وجود خواهد داشت که نشان می دهند کدام اپ ها دارای تبلیغات درون برنامه ای هستند. علاوه بر این قابلیت جستجوی اپ براساس شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان نیز فراهم خواهد شد.
بخش نظارت والدین نیز دچار به روزرسانی خواهد شد و به والدین اجازه می دهد تا میزان دانلود اپ به وسیله کودک خود را محدود کنند. این محدودیت برای خریدها و استریم محتوای مختلف نیز قابل انجام می باشد.
انتظار می رود این به روزرسانی ها در هفته های آینده منتشر شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عکس‌های خود را با Polarr Photo Editor ویرایش کنید