کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۵ مهر

یک سال پس از بازگشت Jack Dorsey به عنوان مدیرعامل شرکت Twitter، تغییراتی چون پخش زنده‌ی رویدادها و محصولات جدید همچنان نتوانسته‌اند این سرویس را رشد دهند.
چند روز پیش از جلسه‌ی هیئت مدیران Twitter به تاریخ ۸ سپتامبر، هنگامی که تیم مالی ارائه‌ی خود را آماده می‌کرد، نظرات مخالفی بر روی قضیه‌ی مهمی دریافت شد. آیا اسلایدهای ارائه باید از Twitter به عنوان شرکت مستقلی یاد کند یا باید به مزایای فروخته‌شدنش بیاندیشد؟
Jack Dorsey می‌گوید یک شرکت ۱۰ ساله باید مسیر فعلی خود را طی کند و بر روی درآمدزایی محصولات اخیر و موفقیت پخش‌زنده‌ی ویدئویی‌اش تمرکز کند. گفته می‌شود Ev Williams نیز که سابقه‌ی مخالفت با Dorsey را داشته است، این‌بار نظرش با مدیرعامل یکی بوده است. دیگر اعضای هیئت مدیره نیز با در نظر گرفتن چنین سمت و سویی برای شرکت، حداقل برای مدت موقتی مخالفتی ندارند. اما اعضای هیئت مدیره پس از دریافت پیشنهاد‌های خرید این شرکت، اقدام به استخدام Goldman Sachs و Allen & Co جهت بررسی مسائل مالی فروش، کردند. موردی که گویای این مطلب خواهد بود که اعضای هیئت مدیره با فروش احتمالی این شبکه‌ی اجتماعی چندان مخالف نیستند. حتی این اعضا مذاکراتی با افرادی خارج از مجموعه‌ی شرکت جهت چگونگی رویایی با مخالفان فروش ترتیب داده‌اند.

هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست. تنها موردی که واضح به نظر می‌رسد، Jack Dorsey پس از بازگشت ۱ ساله‌ی خود به سمت مدیرعاملی Twitter، یا موفق خواهد شد شرکتش را به مسیر سوددهی و همان‌چیزی که سرمایه‌گذاران Wall Street می‌خواهند برساند و یا تسلیم خواهد شد و کنترل شرکتی را که ۱۰ سال پیش بنیان نهاده بود را از دست خواهد داد.
بیایید رو راست باشیم، سرمایه‌داران در نهایت به فکر جیب‌شان هستند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چهار مشکل اصلی Twitter که Jack Dorsey در سال ۲۰۱۷ می‌خواهد به آن‌ها رسیدگی کند