اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

سرویس bookmarking بعد آن را بخوان (read-it-later) Instapaper که در سال گذشته و طی ثبت قراردادی از آن شرکت Pinterest شد، در این هفته دچار قطعی برقی طولانی مدت گشت. این سرویس که در روز هشتم فوریه و در ساعت 12:30 حادثه‌ی قطع برق در آن رخ داد و در روز گذشته دوباره به حالت آنلاین بازگشت. با این‌حال این شرکت اعلام کرده است که مسئله‌ی پیش‌آمده هنوز به‌طور کامل برطرف نشده است و برای بازگردانی اطلاعات کاربران به یک هفته مهلت نیاز است.
یکی از مسئولین اظهار داشت که هرچند Instapaper محبوبیتی به‌اندازه‌ی Pinterest ندارد، اما حتی به هنگام الحاقش به این شرکت از مخاطبینی میلیونی برخوردار بود. Instapaper اعلام کرده است برای حل مشکل به وجود آمده بایستی اطلاعات را از پایگاه داده‌ی قدیمی به پایگاه داده‌ای جدید منتقل کنند تا بتوانند پایگاه داده قدیمی را بازسازی کرده و برای بازگردانی‌اش به حالت آنلاین اقدامات لازم را انجام دهند.
با وقوع حادثه‌ی قطع برق، Instapaper به مدت 31 ساعت از کار افتاد و پس از راه‌اندازی دوباره‌ی آن، این شرکت اعلام کرد تصمیم دارد تنها اطلاعات 6 هفته را یعنی از 20 دسامبر 2016 به بعد را بازگردانی نماید.
خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارتی به اطلاعات کاربران وارد نکرده است و تنها بازگردانی این اطلاعات مدتی زمان خواهد برد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه