موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱ تير

حتی ممکن است از قابلیت 256GB نیز برخوردار باشد.
یکی از شایعات کنجکاو برانگیزی که در مورد آیفون 7 وجود دارد این است که این محصول ممکن است استفاده از جک هدفون 3.5mm را کنار بگذارد، که بدین معناست که کاربران باید خروجی صدا را به کمک نور یا بلوتوث دریافت کنند. اما با توجه به اطلاعات به دست آمده از leakster ، این ویژگی در آیفون 7 وجود نخواهد داشت. Rock Fix یکی از مغازه های تعمیر تلفن های هوشمند که در Ganzhou چین قرار دارد، اخیرا به پست کردن تعدادی عکس از اجزای تشکیل دهنده ی به اصطلاح آیفون 7 پرداخته است. یکی از این اجزا، ظاهرا یک کابل روشنایی مدل 4.7 اینچی است که برخلاف آن چه که پیش از این شنیده ایم ، همچنان از یک جک هدفون که به آن متصل شده است، برخوردار است. و اخیرا، این مغازه عکس هایی را به اشتراک گذاشته است که ادعا می کند به عنوان قطعه ی موردنظر برای قابلیت استفاده از دو سیم کارت در آیفون مورد استفاده قرار خواهد گرفت که اگر حقیقت داشته باشد، اولین بار است که اپل از این ویژگی در آیفون خود استفاده می کند.

سایر قسمت هایی که توسط Rock Fix نشان داده شده اند شامل پنل های صفحه نمایش در دو سایز همیشگی است، تراشه های حافظه ی SanDisk تا حجم 265GB به علاوه ی یک دوربین دو لنزی برای مدل بزرگتر آن. همچنین صاحب مغازه به ما گفته است که تغییراتی در طراحی آنتن نیز رخ خواهد داد، همچنین او به وضوح بیان کرد که این طراحی، باندهای آنتنی که در پشت تلفن قرار داده شده اند را کنار نمی گذارد، و شاید بر اساس شایعات، آن را به استفاده از مودم Intel برای مدل های GSM تغییر دهد.

علی رغم اطلاعاتی که اخیرا به بیرون درز پیدا کرده اند، همچنان عدم اطمینان بسیاری در مورد ویژگی های آیفون 7 وجود دارد. به عنوان مثال، تنها سه روز پیش، یکی از صنایع مرتبط با آیفون ادعا کرد که وی از منبع Foxconn شنیده است که اپل استفاده از دوربین های دو لنزی را به بعد موکول کرده است
زیرا تکنولوژی مورد استفاده برای آن آماده نبوده است، اما روز بعد یکی دیگر از صنایع مرتبط ، این شایعه را تکذیب کرد، زیرا او از چندین تهیه کننده ی شنیده بود که ابزارهای مورد نیاز برای این لنزها پیش از این ساخته شده اند و اکنون برای تغییر دادن آنها بسیار دیر شده است. ( و یکی از کارمندان Foxconn نیز زیر همین پست کامنت گذاشته است که تولید انبوه این محصول ماه گذشته آغاز شده است). او همچنین اضافه کرد که سامسونگ، Oppo ، Vivo و Xiaomi نیز به دنبال تولید دوربین های دو لنزی برای مدل بعدی تلفن های هوشمند خود می باشند، بنابراین جالب است که ببینیم صنعت موبایل در ماه های آینده چه چیزی برای ما به همراه خواهد آورد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتشار خبر جدید از قیمت و ویژگی های آی فون 7