موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

مترجم: مریم طاهری
بر اساس گزارشی از سوی یکی از منابع تامین سخت افزاری اپل در تایوان توسط مک اوکاتارا، نسل 7s، در واقع نسخه‌ی بهبود یافته‌ای از نسل 7 خواهند بود و درست مانند مدل‌های قبلی سری اس، شاهد افزایش قدرت سخت افزاری آنها خواهیم بود. همچنین در این گزارش به این موضوع اشاره شده است که ساختار دوربین دوگانه در آیفون 7s ، برخلاف آیفون ۷ پلاس که لنزهای دوربین در آن به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند؛ دارای دو لنز به صورت عمودی خواهد بود.
اوایل ماه دسامبر گزارشی از سوی خبرگزاری تایوانی منتشر شد که نشان می‌داد آیفون‌های ۷ اس و۷ اس پلاس دارای همان ساختار آلومینیومی نسل۷ خواهند بود، با این تفاوت که یک گزینه‌ی رنگی جدید نیز به مدل‌های قبلی اضافه خواهد شد. گزارش‌های دیگری نیز وجود دارند که مدعی هستند اپل آیفون‌های سری ۷ اس را در دو مدل معمولی۴.۷ و ۵.۵ اینچی با نمایشگرهای ال سی دی، به همراه یک مدل ویژه با نمایشگر اولد و کیس شیشه‌ای تولید خواهد کرد.
وبسایت Nikkei همچنین به تازگی طی گزارشی فرضیه‌ی خود را مطرح کرده بود که اپل یک مدل ۵ اینچی را در سال ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد کرد و هر سه مدل در این سال دارای پنل‌های شیشه‌ای در پشت خود خواهند بود. از آنجا که مینگ چی کو، تحلیلگر نام‌آشنای دنیای اپل از موسسه‌ی KGI Securities هم چندی پیش گفته بود که آیفون‌های سال ۲۰۱۷ به دلیل پشتیبانی از شارژ وایرلس، دارای قابی شیشه‌ای خواهند بود، می‌توانیم وجود پنل شیشه‌ای برای نسل بعدی آیفون‌های اپل را از همین حالا تمام شده بدانیم.

با توجه به این که مک اوکاتارا اولین وب‌ سایتی در جهان بود که پیش بینی حذف شدن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و معرفی رنگ جدید جت بلک را در آیفون ۷ کرده بود، حالا می‌توانیم به گزارش آنها اعتماد کنیم.‌در نهایت با جمع بندی اطلاعات بالا متوجه می‌شویم که اپل آیفون 7s را در سه مدل با نمایشگرهای ۴.۷، ۵ و ۵.۵ اینچی تولید خواهد کرد که هر سه از پنل‌های شیشه‌ای برخوردارند و احتمالا دو مدل ۵ و ۵.۵ اینچی نیز از دوربین دوگانه بهره می‌برند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه