گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۶ بهمن

جنت یلن، وزیر پیشنهادی برای خزانه‌داری دولت بایدن بر تسهیل استفاده قانونی از بیت‌کوین و ایجاد چارچوب نظارتی به منظور جلوگیری از استفاده غیرقانونی از رمزارزها تاکید کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، جنت یلن در پاسخ به سوالات کمیته مالی سنا درخصوص تهدیدها و مزایای این نوآوری‌ها و فناوری‌ها برای امنیت ملی آمریکا گفته است: فکر می‌کنم مهم است که ما مزایای ارزهای رمزنگاری شده و دارایی‌های دیجیتال دیگر و پتانسیل بالقوه آنها را برای بهبود کارایی سیستم مالی در نظر بگیریم.
او براساس اسناد افشا شده، حداقل 7 میلیون دلار از طریق سخنرانی‌ها و مشاوره‌های مالی خود به دست آورده است اما در جلسه سنا بابت استفاده از ارزهای رمزنگاری شده برای تامین مالی تروریسم ابراز نگرانی کرد.
او در سمت قبلی خود با ناسزاگویی درمورد بیت‌کوین صحبت کرده و گفته بود که طرفدار آن نیست. از همین رو در جلسه سنا گفته است: فکر می‌کنم بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده عمدتا برای تامین مالی غیرقانونی استفاده می‌شوند و باید روش‌هایی را بررسی کنیم که بتوانیم استفاده از آنها را محدود کنیم و مطمئن شویم که از طریق این کانال‌ها پولشویی صورت نمی‌گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه