ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

به گزارش تماس‌نیوز، معارفی تغییر ساختار این شرکت را براساس تکالیف برنامه‌ی ششم توسعه و با هدف چابک‌سازی و افزایش کارایی شرکت برای ارایه‌ی خدمات با بهترین کیفیت و کمترین هزینه دانست و گفت: نباید در تغییرات ساختار از منابع نیروی انسانی غافل شویم و در چابک‌سازی و توانمند‌سازی به استفاده‌ی مناسب از نیروی انسانی توجه کنیم و در کنار کارکنان بایستیم تا نیروی انسانی در تغییر ساختار، آسیب اقتصادی نبیند و زندگی آنان دست خوش مشکلات قرار نگیرد.
وی در خصوص تغییر در ساختار جدید شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: این تغییرات مدیریتی به امروز منحصر نخواهد شد و در آینده تغییرات دیگری را نیز پیش رو خواهیم داشت و از قبل نیز تکالیفی را بر همین مبنا اعلام کردیم تا آنچه را که به عنوان ساختار مناسب به نظر می‌رسد در شرکت ارتباطات زیرساخت مورد استفاده قرار گیرد.
سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه تحقق موثر و به موقع اهداف زمانی اتفاق می‌افتد که دولت از تصدی‌گری در حوزه‌ی اقتصادی دست بردارد. اظهار کرد: در ساختار جدید هرچند ممکن است سطوح و پست‌های سازمانی کاهش پیدا کند ولی این موضوع به معنای لطمه خوردن به امنیت اقتصادی و شغلی کارکنان نخواهد بود.
بنابر این گزارش، فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت طی احکامی نرگس طاهری را به عنوان معاون راهبردی و توسعه‌ی کسب‌وکار، ستار هاشمی را به عنوان معاون فناوری اطلاعات، اصغر شمس جی به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت پروژه و بودجه، مجتبی نجاتی امیری را به عنوان مدیر کل نظارت فنی و حسنعلی عیسی‌زاده را به عنوان مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی و امور بین الملل منصوب کرد.
ضمنا احکام سایر مدیران نیز بر اساس چارت سازمانی مصوب ابلاغی صادر شد تا ساختار جدید سازمانی در شرکت ارتباطات زیرساخت پیاده‌سازی و به مرحله‌ی اجرا درآمد.
پیش از این نیز با حکم معارفی، اسماعیل رادکانی به عنوان معاون طرح و توسعه‌ی فناوری‌های نوین و همزمان به عنوان سرپرست معاونت بهره‌برداری و مدیریت شبکه، حسین افضلی به عنوان مدیر کل مهندسی عملیات شبکه‌ی انتقال و ماهواره و لطف‌اله سبوحی به عنوان مشاور سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند.
اضافه می‌شود آذری جهرمی پیش از آن مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بود که در پی انتصابش به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهاد معارفی را به عنوان سرپرست این شرکت منصوب کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه