تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

جمعی از خریداران سامسونگ گلکسی نوت 7 با تنظیم شکایت نامه ای برای دادگاه، از کمپانی سامسونگ الکترونیک طلب غرامت کردند. کاربران در این شکایت از دادگاه خواسته اند که این کمپانی را به علت ارائه محصول نامرغوب و قابل احتراق محکوم کند.
هنگامی که خبر احتراق گوشی های سامسونگ گلکسی نوت تایید شد، این کمپانی اعلام نمود تولید این محصول را متوقف خواهد کرد و به کاربران وعده تخفیف 100 دلاری برای محصول رفع نقص شده و یا تخفیف 25 دلاری برای هر برند گوشی دیگر که کاربر تمایل به خرید آن را داشته باشد می‌دهد.
کاربران در دادگاه فدرال نیوجرسی ، ایالات متحده اعلام کردند: کاربران آمریکایی نزدیک به یک میلیارد دلار برای محصول این کمپانی هزینه کرده اند اما کمپانی با سو استفاده از حسن نیت و اعتماد کاربران از آن ها کلاهبرداری کرده است.
همچنین گفته می شود که کاربرانی گوشی های خود را برای تعویض به نمایندگی این کمپانی تحویل می دهند، باید مدت زمان یک ماه برای دریافت گوشی خود منتظر بمانند و در این مدت کمپانی هیچ گوشی جایگزینی را در اختیار آنان قرار نمی دهد. البته کمپانی سامسونگ هنوز هیچ واکنشی نسبت به این اقدام نشان نداده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه