اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ خرداد

در نهایت آنجه کمپانی Apple وعده داده بود به حقیقت پیوست. از این پس کاربران می توانند با استفاده از برنامه ی Business Chat به کسب و کار خود بپردازند و با مشتریان و همکاران خود ارتباط متقابل داشته باشند و از برنامه های هم مطلع شوند.
به نظر می رسد این کمپانی سعی در رقابت با فیسبوک داشته و این برنامه را برای کاربران iMessage ترتیب داده است. این برنامه برای کار بر روی مرورگرها در پلتفرم iOS 11 توسعه داده شده و کاربران می توانند با استفاده از هر یک از مرورگر ها به جستجوی مکان های مورد نظر خود و یافتن آن بر روی نقشه اقدام نمایند.
به گفته ی توسعه دهندگان این برنامه، در این نسخه امکانات بسیاری ارائه شده و کاربر می تواند از طریق تمامی برنامه های Apple، در جهت رسیدن به اهداف خود از آن استفاده کند. برای مثال این برنامه می تواند امکان پرداخت را با اپلیکیشن Apple Pay محقق سازد و حتی برای کاربر امکان برنامه ریزی و ثبت قرار ملاقات های آتی وی را میسر سازد.
البته در حال حاضر این برنامه برای اکثر کمپانی ها ناشناخته است اما کمپانی هایی بزرگی نظیر LivePerson, Salesforce, Nuance و Genesys از طریق این سرویس چت با مشتریان خود در ارتباط هستند و کاربران می توانند در مورد خدمات و ویژگی های محصولات از آنها سوال کنند، با گوشی خود سفارش دهند و حتی مراحل پرداخت را نیز تکمیل کنند.
توسعه دهندگان اپلیکیشن های Apple می گویند، یکی از هوشمندی های این کمپانی یکپارچه سازی تمام برنامه ی خدماتی است. در نتیجه کاربران با اجرای یک برنامه می توانند از سرویس های خدماتی در اپلیکیشن های دیگر استفاده کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه