تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۲ تير

خروجی ارزهای دیجیتال به وسیله ی کدهای ضدتورم به نصف، کاهش پیدا کرده است.
اگر شما کامپیوترهایی دارید که به عنوان ماشین های پرسروصدای Bitcoin برای شما کار می کنند، در صورتی که خروجی شما پخش زمین شود، تعجب نکنید. رویترز به این نکته اشاره کرده است که کدهایی که در سیستم ارزی دیجیتال ساخته می شوند، به کاهش پاداش بهره وری تا نصف و در تاریخ 9 جولای منجر شده اند. در گذشته، بیست و پنج Bitcoin ( به صورت تخمینی 16،000 دلار) در هر 10 دقیقه استخراج می شدند، و شما باید دائما در حال جنگیدن برای به دست آوردن آن باشید. این میزان به صورت خودکار هر چهار سال یکبار به عنوان بخشی از تلاش برای محدود کردن تورم وارد عمل می شود که می تواند هم از تعداد فزاینده ی استخراج ها و هم کامپیوترهای سریع تر نشات گرفته شده باشد.
برای هیچ کس جای تعجب نیست که کاهش پاداش می تواند عواقب جدی برای استخراج کنندگان اختصاصی به همراه داشته باشد. زیرا شما باید دو برابر سخت تر کار کنید تا بتوانید به همان پول دست پیدا کنید، شرکت هایی که از عملکردهای نه چندان مناسبی برخوردارند ممکن است هیچ گزینه ای به غیر از بازسازی و یا حتی بستن فروشگاه به طور کامل نداشته باشند. به عنوان مثال، KnCMiner ، به اعلان ورشکستگی در ماه می و پس از دادن اخطار در مورد از دست دادن سود قریب الوقوع پرداخت. استخراج کنندگانی که نجات پیدا می کنند به احتمال زیاد افرادی هستند که از طریق کامپیوترهای کم مصرف تر و داشتن حداقل اعضا، هزینه های خود را به حداقل می رسانند.
شما ممکن است فکر کنید که این صنعت به پیش بینی این دو نیم شدن در هر چهار سال یکبار مانند چرخ های ساعت می پردازد، اما همیشه اینطور نیست. اگرچه bitcoin به اندازه ی گذشته سرزبان ها نیست، اما همچنان به مراتب بیشتر از جریان اصلی در مقایسه با سال 2012 قرار دارد. افراد بسیاری نسبت به چهار سال پیش در حال استخراج کردن هستند، و همه ی آن ها متوجه نمی شوند که باید کاهش پاداش ها را فاکتور بگیرند. سوال بزرگتر این است که آیا تجارت bitcoin تا سال 2020 از آمادگی بیشتری برخوردار خواهد شد یا خیر. استخراج کنندگان یا باید به اصلاح هزینه ها بپردازند یا امیدوار باشند که می توانند از هزینه های ناشی از داد و ستد و معامله، درآمد کسب کنند.

برچسب هاbitcoin
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ارزش Bitcoin برای اولین‌بار در ۳ سال گذشته به هزار دلار رسید