موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ شهريور

یک صفحه لمسی ثانویه برای MBP ، ویژگی های بیشتر برای مداد آیپد و یک صفحه نمایش مستقل 5K .
در حالی که برای دیدن آیفون بعدی در تاریخ 7 سپتامبر آماده می شویم، مارک گورمن از Bloomberg مجموعه ی دیگری از شایعات را در مورد آیپد اپل و برنامه های مک برای ما به همراه آورده است. با توجه به منابع در اختیار او، در کنار مانیتور مستقل 5K آن، این شرکت در حال کار کردن با LG است(همین مسئله می تواند به پیشی گرفتن صفحه نمایش 21:9 که به تازگی اعلام شده است منجر شود) و قدم بعدی برای iMacs برخورداری از گزینه ی AMD GPUs می باشد، در حالی که انتظار می رود Macbook Air از یک USB-C برخوردار باشد که می تواند به تقلید از Macbook اخیر بپردازد.
در هر صورت، یک Macbook Pro باریک تر می تواند به نوشتن مطالب خود با یک کیبورد باریک تر بپردازد، به علاوه آن چه که Bloomberg گفته است "یک ردیف از عملکرد پویا" در بالای کیبورد است. شایعات دیگری نیز به یک بار لمسی OLED اشاره می کنند، که با به روزرسانی Sierra macOS در پیش رو، ترکیب شده است، که می تواند به مدیریت کردن عملکردهای مختلف بر اساس این مسئله بپردازد که کدام نرم افزار فعال است، از جمله iMovie و یا Safari .
در نهایت، انتظار می رود که آیپد از تکنولوژی صفحه نمایش به روزشده برخوردار باشد که می تواند سریعتر به زوم کردن و بالا پایین آمدن بپردازد، در حالی که یک به روزرسانی نرم افزاری باعث می شود مداد اپل در میان بیشتر نرم افزارهای iOS کار کند. انتظار می رود نرم افزار آیپد جدید در سال 2017 به بازار بیاید، در حالی که انتظار می رود  سخت افزار جدید مک کمی دیگر در همین سال عرضه شود.

برچسب هاiPadAppleMac
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یوتیوب اپلیکیشن خود را برای دیوایس های قدیمی غیر فعال کرد