تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ خرداد

استارتاپWYND  ابزاری "هوشمند" برای تمیز کردن هوا تولید کرده است، که می تواند کیفیت هوای محیط را بالا ببرد همچنین فیلتر های این پنکه کوچک می تواند مواد مضر هوا را به دام بیاندازد.
این دستگاه Wind نام دارد و دارای دو بخش می باشد یکی تجزیه و تحلیل کیفیت هوا و دیگری سیستم تصفیه هوا. این پنکه با ابزاری که در آم موجود است هوای اطراف را اسکن کرده و اطلاعات ذرات را به گوشی هوشمند انتقال می دهد در صورتی که ذرات خطرناکی در هوا معلق باشد به سرعت صاحب خود را مطلع می سازد.
تصفیه هوا  با عبور هوای آلوده از فیلتر سیستم تهویه کار می کند .
دستگاه می تواند هوای محیطی که حاوی  دود، باکتری ها و مواد آلرژی زاست را تصویه کند.البته توصیه می شود هر سه ماه یک بار فیلتر هوا تعویض گردد.
دستگاه می تواند 8 لیتر هوا در هر ثانیه فیلتر کند. به عنوان مثال، شما برای تمیز کردن داخل اتومبیل تنها کافیست 15 دقیقه آن را روشن کنید.
وزن آن تنها 275 گرم است تا شما بتوانید بدون هیچ مشکلی آن را با خود در یک کیسه حمل کنید. باتری موجود در دستگاه به مدت 8 ساعت به طور مستمر ظرفیت تصفیه هوا را دارد.
سازندگان دستگاه با کمک کیک استار به جمع آوری هزینه لازم برای تولید این دستگاه می پردازند.قیمت آن 69 دلار است و در اوایل نوامبر 2016 عرضه خواهد شد.

برچسب هاWYNDwind
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اعضای مصنوعی مرد آهنی و Airbnb عجیب و ترسناک