نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

Microsoft امروز به‌روزرسانی کوچک اما مهمی را برای نسخه‌ی وب Skype اعلام داشت. اگر می‌خواهید خیلی سریع مکالمه‌ای را با شخصی آغاز کنید و قصد ندارید وارد حساب‌کاربری‌تان گردید، این به‌روزرسانی برای شما می‌باشد.
نسخه‌ی بتای وب Skype ابتدا در نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شد و در ژوئن ۲۰۱۵ از حالت آزمایشی خارج شد. سال جاری، Microsoft به نسخه‌ی وب Skype خود ویژگی‌هایی جدیدی افزود و در حال کار برای حذف نیاز به Plugin آن می‌باشد.
نسخه‌ی وب Skype امکان آن را که بتوان بدون دانلود و نصب این برنامه، از آن استفاده نمود مهیا کرده است. اما حالا این برنامه این امکان را فراهم نموده است که حتی بدون داشتن حساب‌کاربری نیز بتوان از آن استفاده نمود.
تمام کاری که لازم است انجام دهید آن است که وارد Skype.com شوید و بر روی گزینه‌ی Start a conversation کلیک و نام خود را اضافه کنید. سپس به شما لینکی داده می‌شود که می‌توانید آن را با هر شخصی که می‌خواهید، از طریق ایمیل و یا شبکه‌های اجتماعی، به اشتراک بگذارید. هر شخصی که بر روی این لینک کلیلک کند، می‌تواند از طریق نسخه‌ی وب و یا اپلیکیشن این سرویس، به مکالمه به پیوندد. امکان دعوت از ۳۰۰ نفر برای مکالمه‌ی متنی و ۲۵ نفر تماس صوتی و یا ویدئویی در هر لینک ایجاد شده وجود دارد.

برچسب هاSkypeWeb
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نقصی که باعث میشود، هنگامی که دوستانتان یک پیام میفرستند، اسکایپ برای همیشه از کار بیفتد