نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ مرداد

Facebook در حال انجام مراحل آزمایش ویژگی استوری در نسخه‌ی دسکتاپ سرویس خود است. در حال حاضر در برخی از ایالت های آمریکا، کاربران قادر به دسترسی به این ویژگی پیشرفته هستند و به زودی همه ی کاربران امکان دسترسی به استوری Facebook را خواهند داشت.
البته هم اکنون در نسخه‌ی موبایلی، Facebook Stories اجرایی شده است و تنها نسخه ی دسکتاپ ازاین ویژگی بی نصیب مانده بود که تا چند روز آینده کاربران این نسخه هم می‌توانند از استوری بهره ببرند. استوری این فرصت را به کاربران خواهد داد تا عکس ها و فیلم های خود را در فضای مجازی تنها به مدت 24 ساعت اشتراک بگذارند و استوری ها پس از یک روز به صورت خود بخود حذف خواهند شد.
مدیران Facebook به پیروی از دیگر شبکه های اجتماعی محبوب، ویژگی پرطرفدار استوری را به برنامه ی خود اضافه کرده است. با این حال به نظر می‌رسد ویژگی استوری در Facebook با استقبال چندانی مواجه نشده است. گویا مدیران این کمپانی قصد دارند تا با افزودن این ویژگی به نسخه‌ی دسکتاپ اپلیکیشن خود، کاربران از دست رفته را بازگردانند. با اینکه این ویژگی در مرحله ی آزمایشی قرار دارد و بسیاری از کاربران به آن دسترسی ندارند، اما برخی از کاربران خوش شانس نیز هم اکنون در حال بارگذاری تصاویر خود در Facebook Stories هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه