ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۱ خرداد

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به عنوان متولی مدیریت فضای فرکانسی کشور و پل ارتباطی بین مردم و اپراتورهای فعال در حوزه ICT، تلاش می‌کند تا از وقوع تداخل رادیوئی بر ارتباطات رادیوئی شهروندان جلوگیری و درصورت وقوع در اسرع وقت آن را برطرف کند.
با توجه به بررسیهای صورت گرفته برای شناسائی منابع تداخل ایجاد شده بر روی شبکه‌های اپراتوری که شبانه‌روز در حال تامین ارتباطات مردم هستند، اخیراً تداخل‌های ناشی از تلفنهای بی‌سیم غیرمجاز با فناوری DECT۶ شناسائی شده است که به صورت غیرقانونی وارد بازار شده و به صورت قابل توجهی مورد استفاده قرار گرفته است.
ضروری است عرضه‌کنندگان و فروشندگان تلفنهای بی‌سیم قبل از اقدام به خرید انبوه تلفنهای بی‌سیم تجهیزات و فروش متعاقب آن، مقررات مربوط را که در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی:
https://asnad.cra.ir/fa/public/Documents/Details/۳۵۸۳۷ac۴-۷۹۹۳-e۶۱۱-۸۰c۹-۰۰۵۰۵۶۸۷۴efe قرار داده است به دقت مطالعه نموده و اقلامی که مشخصات فنی آن با مقررات تطابق کامل داشته و به تائید رسیده است را عرضه کنند. فهرست تلفنهای بی‌سیم خانگی تائید شده از طریق پورتال سازمان قسمت دستگاههای بررسی شده به نشانی الکترونیکی:
https://tarkhis.cra.ir:۸۰۲۰/pages/Controls/Page GetConfirmationDevices.aspx در دسترس همگان می‌باشد.
براساس این اطلاعیه درصورت شناسائی تلفنهای بی‌سیم غیرمجاز، ماموران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی موظف به توقیف آن می‌باشند. بنابراین به منظور جلوگیری از وارد شدن خسارت، ضروری است از بکارگیری و عرضه هر نوع مارک و مدل تلفنهای بی‌سیم خانگی با فناوری DECT۶ خودداری شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه