موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۵ تير

جنبه ی دیگری از استفاده از اینترنت در اینجا نمایان می شود.
اگرچه Roost ممکن است به اندازه ی برخی دیگر از رقبای خانگی خود پرزرق و برق نباشد، اما هشدار دهنده ی هوشمند دود Roost و باتری ردیاب دود، به شکل هوشمندانه ای جرو اتصالات خانگی مفید ( و اقتصادی) محسوب می شوند. حالا به عنوان محصول بعدی، این شرکت در نظر دارد تا از خانه های شما در برابر آسیب های احتمالی ناشی از آب نیز جلوگیری کند.

ردیاب هوشمند آب Roost و ردیاب یخ زدگی یک قطعه ی ساده محسوب می شود. این سیستم از هسته های تشکیل دهنده ی یکسان همانند باتری های هوشمند محصولات قبلی استفاده می کند، همچنین این سیستم به اضافه کردن یک حسگر برای نشتی آب، یک حسگر دما و یک حسگر برای میزان رطوبت به تنظیمات وای فای شما پرداخته است و می تواند به شما در مورد مسائلی مانند نشتی آب و یا لوله های یخ زده، از طریق اپلیکیشن اندروید یا iOS
هشدار دهد. البته جلوگیری از آسیب های وارد شده ی ناشی از آب، در اینجا به عنوان تمرکز اصلی محسوب می شود، چند عدد حسگر ارزان قیمت دما و رطوبت می توانند به عنوان یک روش آسان برای آگاهی پیدا کردن از شرایط یک خانه ی ویلایی یا خانه ای که در زمان تعطیلات از آن استفاده می شود، محسوب شود، به خصوص در مناطقی که شرایط آب و هوایی آن ها به شدت متغیر است.

این شرکت، طول عمر سه ساله برای باتری هایی که روی هر سنسور قرار داده شده اند را تضمین می کند، که می توان آن ها را در گوشه های نمناک زیرزمین و یا در زیر یخچالی که دچار نشتی شده است، بدون نیاز به پریز برق یا هر نوع خروجی دیگری قرار داد. ( و طبیعتا، آن ها از طریق اپلیکیشن و در زمانی که باتری ها نیاز به تعویض دارند، به شما اطلاع خواهند داد.) با وجود همه ی این ها، Roost اعلام کرده است که شما می توانید این سیستم را در کمتر از پنج دقیقه راه اندازی کنید، در واقع در صورتی که وای فای شما مشکلی ایجاد نکند، نصب آن به همین اندازه ی کوتاه طول خواهد کشید.

برچسب هاRoost
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10