گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۳ شهريور

به گزارش خبر آنلاین، در نمایشگاه تجاری IFA امسال، ال‌جی الکترونیکس چشم‌انداز خود برای خانه ایده آلی را به نمایش می‌گذارد که آسایش و راحتی حداکثری را برای خانواده‌ها و افرادی فراهم می‌آورد که بیشتر وقتشان را در منزل سپری می‌کنند. طی ماه سپتامبر ال‌جی با اولین نمایشگاه مجازی خود تجربه‌ای باورپذیری را خلق می‌کند که با سناریوهایی از زندگی واقعی کامل شده و چگونگی ساخت خانه‌ای کارآمدتر، مقبول‌تر و با آسایش بیشتر را به نمایش می‌گذارد.
با تم «تجربه کاملا متفاوت ال‌جی» یا Experience LG Like Never Before، بازسازی واقع‌گرایانه سالن هجده مجموعه نمایشگاهی Messe Berlin به بازدیدکنندگان این شانس را می‌دهد که از خانه امن و راحتشان در میان جدیدترین ابتکارات و ابداعات این شرکت به جستجو بپردازند. با ورود به نمایشگاه آنلاین ال‌جی، بازدیدکنندگان می‌توانند روی کاناپه لم‌داده و از تور مجازی همراه باراهنمای مجازی متبحر لذت ببرند یا اینکه با مشاهده آموزش شیوه جستجو در غرفه و استفاده از Mini Map، خودشان دست به کاوش بزنند. همچنین میهمانان می‌توانند با کلیک روی هر محصول آن را از نزدیک مشاهده کرده یا مشخصات فنی و قابلیت‌های آن را ببینند.
این نمایشگاه توسط شرکت Unity Technologies شعبه کره و با استفاده از موتور Unity طراحی‌شده که پیشرفته ترین پلتفرم در جهان برای ایجاد و استفاده از محتوای تعاملی سه‌بعدی بلادرنگ (RT3D) است. این موتور مجموعه جامعی از راه‌کارهای نرم‌افزاری برای خلق، اجرا و کسب درآمد از محتوای تعاملی دو و سه‌بعدی بلادرنگ بر روی موبایل‌ها، تبلت‌ها، کامپیوترها، کنسول‌های بازی و ابزارهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را فراهم آورده است...

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه