پوشیدنی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

بر اساس آخرین برنامه ریزی های کمپانی Apple، قرار است در سال 2018، 15 میلیون دستگاه ساعت هوشمند این کمپانی به بازار گجت‌های هوشمند در سراسر جهان عرضه شود. رونمایی از این محصول جدید احتمالا در اواخر سپتامبر خواهد بود. این کمپانی افسانه ای بیش از 30 سال است که در زمینه‌ی تولید گجت های کارآمد برای بشر تلاش می‌کند.
برای اولین بار در جهان بود که در ماه سپتامبر 2014 اولین ساعت هوشمند غیر معمول این کمپانی به دید عموم گذاشته شد. این محصول در 3 کلاس مختلف طراحی شده بود: Apple Watch با کریستال یاقوت، Apple Watch Sport با بدنه‌ی آلمینیوم آنودایز شده ی نقره ای و در آخر Apple Watch Edition با بدنه ای از جنس طلا.
ساعت‌های هوشمند علاوه بر ویژگی هایی همچون عملکرد بالا، مقاومت در برابر ضربه، تقریبا با تمام مدل های تولید شده از گوشی های هوشمند این برند همگام سازی شده اند و می‌توان به طور مستقیم توسط آنها با گوشی ارتباط داشت و در مدل های اخیر هم می‌توان، تماس های خود را از طریق آن برقرار کرد. گفتنی است در حال حاضر بیشتر این ساعت ها به ماژول های بلوتوث، Wi-Fi و GPS مجهز هستند. محصولات این شرکت در اوایل سال 2016، در 32 کشور جهان به فروش رسید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه