گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان

تزلا در برنامه‌های گلچین کردن گزینه‌ها برای ماشین‌های برقی‌اش موفق عمل کرد. Electrek گزارش کرد تزلا قیمت مدل‌های S 75D و X 75D را هزار دلار افزایش داد و این مدل‌ها به ترتیب هر کدام ۷۸ و ۸۴ هزار دلار قیمت‌گذاری شدند. البته با ۵۰۰ دلار کاهش، قیمت خودروهای 100D حالا به ۹۶ و ۹۹ هزار دلار رسید. با این وجود، خودروهای تزلا استاندارد داخلی پرمیوم سیاه را دارند، با تریم‌های کرمی و سفید هزینه‌ی آن به جای ۳۳۰۰ دلار اولیه، ۱۵۰۰ دلار است. و چیزی که ممکن است خیلی مهم نباشد، این است که تزلا تعدادی از گزینه‌ها و تجهیزات را کاهش داده است، تصمیمی که برخی رانندگان ممکن است آن را بپسندند.
از جمله تجهیزات حذف شده، سانروف پانارومیک، صندلی مخصوص کودک در عقب، و چرخ‌های سیاه ۲۱ اینچی Arachind هستند که تزلا آن‌ها را از مدل S حذف کرد. در عین حال، خریداران مدل X هم دیگر تنظیمات شش صندلی و شارژر ۷۲ آمپری ندارند. هم‌اکنون اکثر خودروهای تزلا تنها از سه طراحی داخلی برخوردارند و مدل های P100D هم دو گزینه‌ی داخلی دارند.
ایلان ماسک در مطرح کردن این اقدامات در ماه اکتبر هیچ تردیدی نداشت. اقدامات در "ساده‌سازی تولیدات" باعث سرعت بخشیدن به تحویل خودروها و کاهش قیمت‌ها می‌شود. این تدبیر به تزلا کمک می‌کند همچنان سودآور باقی بماند و فشارها برای افزایش خروجی مدل 3 را کاهش دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه