سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

توسعه دهندگان در Microsoft، قصد دارند با پشتیبانی از ویژگی واقعیت مجازی در Xbox، عینک VR محصول Oculus Rift را به پک خرید آن اضافه کنند. به گزارش The Next Web، برای استفاده از این ویژگی، تنها کافیست نرم افزار مخصوصی که توسط متخصصین Microsoft طراحی شده را بر روی کنسول بازی نصب کنید و سپس خواهید توانست بازی را در فضای مجازی ادامه دهید.
البته این ویژگی کاملا شبیه به VR نیست و تنها می تواند به کاربر احساس قرار گرفتن در یک سینمای بزرگ را القا کند. آن طور که توسعه دهندگان می گویند نرم افزار نصب شده در Xbox One می تواند بازی را به صورت مستقیم به صفحه نمایش عینک منتقل کند. طی اطلاعات منتشر شده قرار است نسخه به روز رسانی کنسول Xbox One تاریخ 12 دسامبر ارائه شود.
البته باید افزود که مشابه چنین ویژگی در کنسول هایی مانند PlayStation VR وجود دارد اما بدون افزودن برنامه یا پچ جداگانه و برنامه ها از ابتدا بر روی تنظیمات کارخانه ای دستگاه قرار گرفته است. علاوه بر این، مقامات Microsoft وعده داده اند تا  پشتیبانی کامل VR را به کنسول خود بیفزایند، اما در حال حاضر مشغول کار بر روی پروژه Scorpio می باشند. تاریخ عرضه این کنسول احتمالا به سال 2017 موکول خواد شد. تا به امروز تنها کنسول بازی که می تواند به طور کامل واقعیت مجازی را به تصویر بکشد، کنسول PS4 است که همراه با عینک PS VR عرضه شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه