ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱ تير

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به دلیل افشار اطلاعات کاربران شبکه تلفن همراه رایتل، این اپراتور طبق پروانه دو میلیارد تومان جریمه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، حسین فلاح جوشقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: طبق مهلت 10 روز کاری که به این اپراتور برای ارایه گزارشی از وضعیت موجود و اتفاقات اخیر داده بودیم، امروز آخرین مهلت آنها برای ارایه گزارش است.
او با اشاره به اینکه با ارایه گزارش به رگولاتوری، موضوع را بررسی خواهیم کرد، گفت: در پروانه فعالیت تمامی اپراتورها، موضوع صیانت از محرمانگی اطلاعات مشترکان تکلیف شده و هیچ قصوری از سمت اپراتور پذیرفته شده نیست و مسوولیت افشای اطلاعات به عهده اپراتور خواهد بود.
فلاح جوشقانی افزود: در صورتی که این قصور محرز شود، تذکر و جریمه نقدی در انتظار اپراتور خواهد بود و در صورتی که مشخص شود کوتاهی از سوی اپراتور و یا عمدی در کار بوده است، مجازاتی مانند تعلیق و لغو پروانه فعالیت نیز در انتظار وی خواهد بود.
به گفته رگولاتور، در مرحله نخست میزان جریمه نقدی که برای افشای اطلاعات مشترکان طبق پروانه اپراتور در نظر گرفته شده، دو میلیارد تومان است اما باید گزارش اپراتور نیز به دقت مورد بررسی قرار گیرد.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه