گوناگون
دنیا شکوهی۱۱:۷ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد

گوگل زمان زیادی را برای پوشش دادن به مطالبی مانند Android M, Google photos ، Android Pay و virtual reality در کنفرانس خود در I/O 2015 اختصاص داد. یکی از آیتم های جذاب که اطلاعاتش فاش شد،مدیریت قفل هوشمند برای  پسورد میان دستگاهی است.
به عنوان بخشی از پلت فرم شناسایی، مدیریت قفل هوشمند به شما این امکان را میدهد که در اپلیکیشن های اندروید و سایت ها در کروم sign-in ، sign-up کنید. هنگامی که از یک دستگاه sign-in ،  sign-up کرده باشید به طور خودکار از تمام دستگاهای دیگر خود sign-in خواهید شد.
اگر به طور مرتب از کامپیوتر رومیزی به لپ تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت خود جابه جا میشوید این امکان برای شما بسیار مفید خواهد بود. به این معنی که یک پسورد کمتر نیاز دارید تا به خاطر بسپرید، یا به صورت دستی وارد کنید.
به هر حال مسائل اندکی است که باید به آنها آگاه باشید.


برخلاف مدیریت پسورد های دیگر، توسعه دهندگان باید برای اضافه کردن این قابلیت به سایت های یا اپلیکیشن های  خود از Google’s API استفاده کنند. بعضی از سرویس هایی که از این قابلیت پشتیبانی میکنند شامل: Eventbrite، Netflix, The New York Times, Orbitzو Instacart هستند. (LinkedIn به زودی این قابلیت را اضافه خواهد کرد(. با بودن نام های بزرگی در پشتیبانی این قابلیت، اندکی زمان لازم است تا بقیه نیز از آن پشتیبانی کنند.
البته این را باید بدانید که با استفاده از این قابلیت شما امنیت را قربانی راحتی خواهید کرد. به عنوان مثال اگر کسی بتواند به تلفن شما دسترسی پیدا کند، با دسترسی به حساب های کاربری شما روز لذت بخشی خواهد داشت. البته این نگرانی در مورد تمام برنامه های مدیردت پسورد صادق است و فقط مختص قابلیت جدید گوگل نمیباشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Android M تمرکز برروی کاردانی، کیفیت و انگشتان را اعلام کرد