اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲ بهمن

Microsoft امروز اعلام کرد، اپلیکیشن اسکن و تبدیل عکس به نوشته‌ی Office Lens را برای تبلت iPad شرکت Apple منتشر کرده است. همانطور که می‌دانید، اَپلیکیشن مذکور در ابتدا تحت انحصار Windows Phone درآمده بود که Microsoft  در سال ۲۰۱۵ آن را برای iOS و Android عرضه کرد. در حال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن را بر روی دستگاه‌های iOS با نمایشگر بزرگ‌تر استفاده کنید.
گفتنی است پیش از آن در سال ۲۰۱۴، Microsoft برنامه‌های اصلی Word ،Excel و PowerPoint را به iPad آورده بود و وقتی Apple در سال ۲۰۱۵ از iPad Pro پرده‌برداری کرد، این شرکت درصدد برآمد تا عملکرد خوب این اپلیکیشن‌ها را در دستگاه فوق نشان دهد. در حال حاضر Office Lens بر روی iPad و iPad Pro به خوبی عمل می‌کند.
تیم OneNote در پست وبلاگ خود نوشت، با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در iPad، رفتن از  حالت فیزیکی به محتوای دیجیتالی یعنی از سند مورد نظر به تصویر خروجی، آسان‌تر و قانع‌کننده‌تر از همیشه است و همچون سابق، شما می‌توانید فایل خروجی را روی سرویس ابری OneDrive و OneNote به راحتی ذخیره کنید. شایان ذکر است، اوایل ماه جاری، Microsoft برنامه‌ی Office Insider خود را برای iPhone و iPad توسعه خواهد ‌داد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10