اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ دي

اینستاگرم در حال افزودن قابلیتی برای انتشار پست‌های همزمان در حساب‌های کاربری متفاوت است. سخنگوی اینستاگرم تائید کرد این گزینه به زودی بر روی iOS در دسترس قرار می‌گیرد و به TechCrunch گفت: "ما این ویژگی‌ها را برای فراهم ساختن تجربه‌ای بهتر برای افرادی راه‌اندازی می‌کنیم که اغلب به حساب‌های کاربری مختلفی پست ارسال می‌کنند."
این امکان به کسب‌وکارها، تاثیرگذاران، و افراد معمولی با برنامه‌های Instas و Finstas امکان آسان نشر یادداشت، تصویر ترویجی، یا دیگر محتواهای مشابه را به چندین حساب کاربری به طور همزمان می‌دهد. تمایل به حفظ حالت اصلی و شخصی فید نیروی محرک اینستاگرم برای رد کردن افزودن قابلیت Regram داخلی برای به اشتراک‌گذاری پست‌های دیگر افراد به مخاطبان بود.
برخی از رایج‌ترین توصیه‌های مشاورین رسانه‌های اجتماعی، مفهوم‌سازی مجدد پست‌های منحصر به فرد برای حساب‌ها یا شبکه‌های مختلف است. یک حساب کاربری ممکن است بخواهد با سبکی غیر رسمی، صمیمی‌تر، و محاوره‌ای‌تر پست‌هایش را منتشر کند. حساب کاربری تجاری ممکن است با اضافه کردن و در دسترس گذاشتن تماس برای فعالیت، کارایی بهتری داشته باشد. یک Finsta یا حساب کاربری جعلی اینستاگرم هم افراد را برای پست کردن محتواهای سطحی راضی نگه می‌دارد. این دلیلی است که پیشنهاد می‌شود تنها در شرایطی از این ویژگی استفاده شود که حساب‌های کاربری متفاوت پایه‌های موضوعی و فنی مشابه دارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه