ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۳ شهريور

مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به همراه اعضا هیات مدیره روز چهارشنبه دوازدهم شهریور ماه از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بازدید و با مدیر عامل این منطقه دیدار و گفتگو کردند.
به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست به همراه هیات  مدیره این شرکت از بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه  بازدید کردند.
وی در حاشیه این بازدید، گفت: یکی از برنامه های شرکت پست انتقال هاب پستی کشور به منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام است که در صورت تحقق این موضوع تحولی در سیستم پستی کشور ایجاد می شود.
وی افزود: مطالعاتی با هدف انتقال مبادلات کشور در بخش پست و تبدیل آن به هاب پستی به پیام صورت گرفته که موجب رونق هر چه بیشتر شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران می شود.
نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از فعالیت های شرکت پست در این منطقه، گفت: مجموعه پیام از حضور شرکت پست در منطقه ویژه اقتصادی پیام استقبال می کند و برای عملیاتی شدن پروژه های این شرکت از هیچ حمایتی دریغ نمی کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه