موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ آذر

هفته گذشته شرکت HMD در مطبوعات از بازگشت گوشی‌های نوکیا خبر داد. این گوشی قرار است نیمه اول سال آینده، در برخی نقاط دنیا عرضه شود. همانطور که می‌دانید، شرکت جدید فنلاندی مذکور که به وسیله‌ی مدیران سابق نوکیا تاسیس شده، حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را به مدت ۱۰ سال از مایکروسافت خریداری کرده است. این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۱۷ چندین موبایل هوشمند را با نشان تجاری معروف نوکیا معرفی نماید.
در این ضمن، HMD به طور همزمان از دو گوشی جدید میراث نوکیا برای مصرف‌کنندگانی که از بازگشت با شکوه گوشی‌های هوشمند این شرکت ناامید شده بودند، رونمایی کرد. گذشته از آن، این گوشی‌ها مدت طولانی، پایه و اساس مدل کسب‌وکار این شرکت بوده است. حتی در سال‌های پایانی نیز پیش از ادغام با Microsoft در بازار خود را نشان می‌داد.
محصول جدید که Nokia 150 نام دارد، در دو نسخه تک و دو سیم کارت عرضه شده است. از جمله مشخصات سخت افزاری این محصول می‌توان به نمایشگر ۲/۴ اینچی، صفحه‌کلید عددی کامل و عمر باتری ۲۲ ساعته اشاره کرد. نکته جالب توجه، قیمت این گوشی‌ها لست که از ۲۶ دلار شروع می‌شود. البته این محصول با هدف رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند طراحی و تولید نشده، بلکه قصد دارد یادآور گوشی‌های مطمئن و کارآمد نوکیا در ذهن علاقه‌مندان شود.
گوشی مذکور به زودی در بازارهای منتخب آسیا، اروپا، هند، شرق میانه و آفریقا در اوایل سال آینده به فروش خواهد رسید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه