گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ آذر

اپراتور بلژیکی Proximus اپراتور مجازی تلفن همراه Mobile Vikings را با استراتژی هدف قرار دادن بخش‌های مختلف بازار با چند برند مختلف به ارزش ۱۳۰ میلیون یورو خرید.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این اپراتور غالب بلژیکی در نتیجه این معامله 335 هزار مشترک جدید به دست می‌آورد که پس از تائید سازمان رقابت بلژیک از ابتدای سال آینده به شبکه این اپراتور ملحق خواهد شد.
بدین ترتیب Proximus توانسته تاکنون مالکیت دو اپراتور مجازی Mobile Vikings و JIM Mobile را به دست بیاورد. هر دوی این برندها بسته‌های قیمتی بسیار جذابی برای مشترکان جوان و حساس به تعرفه‌های دیتای موبایل دارند.
در اطلاعیه‌ای که درباره این معامله منتشر شده، آمده است که Mobile Vikings اپراتوری خود را به صورت یک مجموعه مستقل در گروه Proximus با موقعیت روشن و هویت قوی‌اش ادامه خواهد داد و همچنان به صورت قبل محصولات و خدمات خود را با شرایط قبلی و همان نام عرضه خواهد کرد.
Proximus هم تائید کرده است که این تنها یک معامله اقتصادی است و Mobile Vikings و 80 کارمند مجموعه آن به عنوان یک مجموعه جداگانه در داخل گروه همچون گذشته به فعالیت‌های خود ادامه خواهند داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه