موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۱:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير

یکی از مسائلی که بسیاری از کاربران با آن مواجه بودند، تاخیرها یا اصطلاحاً لگ های سیستم عامل اندروید در نسخه های قدیمی تر بود. درحالی که گوگل با آپدیت ها و بهبودرسانی های مختلف برای حل این مشکل تلاش کرد اما در نهایت در نسخه 4.1 جلی بین بود که گوگل با معرفی پروژه کره یا Project Butter این لگ ها و تاخیرها را تا حد زیادی کاهش داده بود.
اما آیا تاکنون به این فکر کرده اید که گوگل چگونه این تاخیرها را مورد بررسی قرار می دهد؟ خب در جواب باید بگوییم که گوگل یک دستگاه اختصاصی برای این کار دارد که Chrome TouchBot نام داشته و توسط شرکت OptoFidelity تولید شده است. این دستگاه هر نوع لگ یا تاخیری که در واکنش های اتفاق افتاده در یک صفحه نمایش لمسی روی می دهند را ثبت می کند.
همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این روبات در اطراف نمایشگر گوشی حرکت کرده و در سراسر بخش های آن تست های مختلفی را به منظور اندازه گیری تاخیرها انجام می دهد. در این بین اگر هر گونه تاخیری اتفاق بیفتد، گوگل آن را شناسایی کرده و برای برطرف کردنش راه حلی پیدا می کند.
اگرچه اغلب اسمارت فون ها و تبلت ها از صفحه نمایش لمسی به عنوان تنها ورودی فرمان ها استفاده می کنند، اما نباید دستگاه های هیبردی را فراموش کنیم که احتمالاً تست کردن آنها دشوارتر نیز هست.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اندروید هنوز هم از تاخیر صوتی وحشتناکی زجر می کشد