اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۶ تير

اپل اخیرا اعلام کرده است که به روزرسانی iOS 10 آن خبرهای بسیار خوبی را برای دوستداران ایموجی به همراه دارد: پالت تصویری آیفون به زودی بیشتر از همیشه توسعه خواهد یافت.
شرکت Cupertino تصویر واضحی از ظاهر شکلک های ایموجی را ارائه می کند که قرار است در آخر این هفته به همراه عرضه ی چهار مجموعه از استیکرهای انیمیشنی، برای کسانی که به امتحان کردن نسخه ی بتا برای سیستم عامل میپردازند، رونمایی شود.
همانند Facebook Messenger ، آخرین نرم افزار اپل به دولوپرهای شخص سوم اجازه می دهد تا به اضافه کردن ایموجی های طراحی شده و یا مجموعه های گرافیکی به اپلیکیشن iMessage و از طریق API بپردازند.
بر اساس اخبار به دست آمده از 9to5Mac، آیکون های مک به سبک قدیمی، صورتک های سه بعدی، قلب های انیمیشنی و نشانه های دست، در iTunes app store در جمعه شب موجود خواهند بود.
می توانید از طریق اپلیکیشن Message دوباره طراحی شده ی اپل از طریق یک tab درآیکن App Store به این ایموجی ها دسترسی داشته باشید.


اپل اعلام کرده است که ادغام شخص ثالث در کنفرانس دولوپرهای جهانی در ماه گذشته با میزبانی ویژگیهای جدید Messaging همراه بوده است که پیشنهاداتی برای ایموجی، یک پد مخصوص نقاشی و امکان جستجو برای واکنش های GIF را شامل می شده است.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل App Store خود را وارد iMessage می‌کند