موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ خرداد

به گزارش تک اینسایدر؛ اپل دعوت نامه ای برای شرکت متخصصین و سرمایه گذاران در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی (WWDC) در سال 2016 فرستاده است.

در این رویداد سالانه، سازندگان قصد دارند نسخه جدیدی از سیستم عامل های iOS، OS X، watchOS و tvOS را به نمایش بگذارند و به احتمال زیاد گفته می شود این سیستم عامل ها پس از کنفرانس در دسترس خواهند بود.
کنفرانس WWDC 2016 در 13 ژوئن 2016 در مجتمع نمایشگاهی " تالار کنفرانس بیل گراهام " در سان فرانسیسکو شروع می شود و پنج روز ادامه خواهد داشت. این رویداد در 19:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

آیفون 7 در پاییز با یک رویداد ویژه ارائه خواهد شد , این کمپانی همیشه قصد داشته محصولات خود را با ویژگی های جدید و متفاوت معرفی کند.
به گفته کارشناسان، در WWDC 2016 نمایندگان شرکت اپل در مورد چهار سیستم عامل کلیدی صحبت خواهند کرد.

انتظار می رود در این جلسه از مواردی همچون Siri SDK، تغییر سیستم عامل مک و ادغام با Siri، مک بوک جدید با ویژگی OLEDو Thunderbolt Display جدید نیز معرفی شود.


بنا براین گزارشی که در صفحه وبسایت کنفرانس WWDC منتشر شده است ورود هرگونه تجهیزات صوتی و تصویری حرفهای برای ضبط و تصویربرداری مراسم ممنوع است.
فروش محصولات نیز در حین مراسم اپل از جانب شرکتکنندگان ممنوع است.  افرادی که قوانین شرکت در نمایشگاه را نقض کنند ملزم به پرداخت جریمه و اخراج از سالن کنفرانس خواهند بود.

برچسب هاmonopod
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه