پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۹ شهريور

به گزارش آی تی ایران، این ساعت ۱۸ ساعت با یک شارژ کار میکند. اپل واچ سری ۵ یا ساعت اپل نسل پنجم Apple Watch Series 5 در رویداد این شرکت معرفی شد ساعتی که دارای صفحه نمایش رتینا و Compass داخلی و تماس بین‌المللی اظطراری است.
در اپل واچ سری پنج صفحه نمایش خاموش نمی‌شود بنابراین نیازی به زدن روی صفحه نمایش یا بلند کردن دست برای دیدن زمان ندارید.
این ساعت اپل به Compass داخلی مجهز شده که برای مسیریابی بهتر و سنجش ارتفاع کاربرد دارد. همچنین امکان تماس اضطراری با اپل واچ در ۱۵۰ کشور جهان بدون نیاز به آیفون از دیگر امکانات این ساعت اپل است.
اپل واچ سری پنجم در مدلهای متنوع‌تر و با بدنه مختلفی عرضه شده است شامل بدنه آلومینومی، استنلس استیل، سرامیکی و تینانیومی. روی ساعت اپل نسل پنجم ۵ سیستم عامل watchOS 6 قرار دارد.
اپل واچ سری پنج (مدل GPSدار) از همین امروز در ۴۱ کشور جهان قابل پیش خرید است. اپل واچ سری پنج GPS + سلولار ( سیم‌کارت) نیز از امروز در ۲۲ کشور قابل پیش خرید است. هر دو مدل از ۲۰ سپتامبر ( ۲۹ شهریور ) عرضه‌شان شروع می‌شود.
ویژگی اپل واچ سری ۵ این است که زمان و سایر اطلاعات مهم روی آن همواره نمایش داده می‌شود. اپل برای ایجاد این ویژگی روی این ساعت از ترکیب چندین تکنولوژی بهره گرفته از جمله از پولی سیلیکون با دمای پایین و صفحه Oxide برای سنسورهای نوری.
این ترکیب تکنولوژی باعث شده که مهمترین ویژگی این ساعت خودنمایی کند و آن ۱۸ ساعت عمر باتری آن است که نسبت به نسلهای قبلی این ساعت بسیار چشمگیر است.
اپل برای ایجاد امنیت بهتر روی این ساعت ویژگی تماس اضطراری بین‌المللی را روی آن تعبیه کرده است. این ویژگی روی ساعتهای سلولار نسل پنجم فعال است و در ۱۵۵ کشور جهان کاربرد دارد. در صورتی که ساعت اپل افتادن شخص را تشخیص دهد و بعد شخص برای مدت یک دقیقه حرکتی نکند تماس خودکار فعال می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه