اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ اسفند

به نوشته‌ی همکاران سیستم، اپلیکیشن اجتماعی تیک‌تاک که هم اکنون به غول به‌اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه تبدیل شده است از ماه مارس امسال با رقیب اصلی خود که توسط شرکت آلفابت روانه بازار می‌شود، روبرو خواهد شد. شرکت بزرگ آلفابت که از زیرمجموعه‌های آن می‌توان به گوگل اشاره کرد تصمیم دارد طی چند هفته پیش‌رو اپلیکیشن ویژه‌ای را با نام YouTube Shorts وارد بازار آمریکا کند.
«نیل موهان» مدیر تولید یوتیوب در یک پست وبلاگی خبر عرضه YouTube Shorts را منتشر کرد و در کنار آن از چندین اصلاحات دیگر در زمینه به اشتراک گذاری ویدیو و فرآیندهای کسب درآمد از یوتیوب و عرضه گسترده نسخه آزمایشی YouTube Shorts را در چند هفته آینده برای کاربران آمریکایی خبر داد و اظهار کرد که این محصول سپتامبر گذشته در کشور هند طرح آزمایشی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته است.
این سرویس جدید به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌های بسیار کوتاه را به صورت مستقیم از طریق تلفن همراه هوشمند خود با چند کلیک به اشتراک بگذارند. گوگل از اپلیکیشن کاربردی YouTube Shorts به عنوان روش جدید برای ابراز وجود کاربران در 15 ثانیه یا کمتر یاد کرد و توضیح داد که این فرآیند مشابه تجربه کاربران در تیک‌تاک صورت می‌گیرد.
آقای موهان در این خصوص نوشت: «هرساله تعداد بیشتری از کاربران برای راه اندازی کانال خود به یوتیوب مراجعه می‌کنند. ولی ما می‌دانیم که هنوز هم تعداد زیادی از افراد وجود دارند که ظرفیت بیشتری برای تولید ویدیو دارند. این همان اتفاقی است که باعث شد ما روی پروژه Shorts کار کنیم و طی آن ابزار ویژه خود برای به اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه را در اختیار تولیدکنندگان ویدیو و هنرمندان قرار دهیم تا بتوانند فیلم‌های جذاب خود را با تلفن همراه و به سادگی به اشتراک بگذارند.»

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه