نرم افزار
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ مرداد

این روش بسیار آسان تر از قرار دادن ایمیل ها در سطل آشغال است.
تقریبا دو سال از زمانی که گوگل، اینباکس را راه اندازه کرده است می گذرد، بینش آن ها برای ایجاد یک روش هوشمندانه تر به منظور کنترل کردن ایمیل ها. این شرکت را به اضافه کردن ویژگی های بسیاری از زمان راه اندازی آن هدایت کرده است، اما همچنان مواردی باقی مانده اند که شما تنها میتوانید آن ها را در Gmail و به روش قدیمی انجام دهید. امروز، گوگل به کوتاه کردن این لیست؛ از طریق اضافه کردن قابلیت پیوست کردن مستقیم هر فایلی که در درایو گوگل ذخیره شده است به ایمیل های جدید در اینباکس شما، پرداخته است. سال های بسیار از زمانی می گذرد که این ویژگی به Gmail اضافه شده است، و اگر شما در اکوسیستم گوگل به شکلی بسیار عمیق درگیر باشید، این ویژگی بسیار به درد بخور خواهد بود. پس ما خوشحال هستیم که در نهایت می بینیم که در اینباکس ظاهر شده است.
اینباکس همیشه سعی می کرده است تا به جمع آوری قطعات مختلف از زندگی دیجیتالی شما بپردازد که از طریق ایمیل وارد زندگی شما می شوند. ( مواردی مانند اطلاعات حمل و نقل، به روزرسانی های تقویم، یادآوری ها و ...)،  و امروز گوگل همچنین به اضافه کردن تعدادی یکپارچه سازی جدید پرداخته است. در حال حاضر، اطلاعیه های Trello و GitHub که به اینباکس شما وارد می شوند، به صورت خودکار، خلاصه ای از محتوای آن ها به صورت پیش فرض به شما نشان داده می شود، تا شما بتوانید ببینید که دقیقا چه تغییراتی رخ داده است،حتی بدون این که نیاز به باز کردن ایمیل خود داشته باشید. آن ها به شکل یکسانی همانند خبرنامه های اشتراکی از جانب Meduim نمایش داده میشوند که همچنین با مروری بر محتوای آن ها همراه است.
آخرین بخش از اطلاعات اینباکس که اکنون ارائه داده می شوند، هشدارهای مختلف گوگل است که ممکن است بخواهید به تنظیم آن ها بپردازید. ایمیل هایی که به همراه به روزرسانی ها دریافت می کنید می توانند به شکل خبرنامه ها نشان داده شوند که بسیار سریع در میان اینباکس شما گسترش داده می شوند. شما مروری بر محتواها در اینباکس خود مشاهده خواهید کرد، و اگر بر روی ایمیل کلیک کنید، به همراه یک خلاصه ی خودکار تولید شده از موارد درون اینباکس شما، آغاز می شود. شما می توانید بر روی این موارد به خصوص کلیک کنید تا بتوانید داستان کاملی را دریافت کنید، و یا تنها به سمت پایین صفحه بیایید تا تمام ایمیل را به طور کامل بخوانید.
همچنین یک به روزرسانی کوچک دیگر نیز امروز عرضه شده است که می تواند به عنوان یک لطف برای کاربران بلندمدت اینباکس باشد: حالا بسیار آسان تر است تا ایمیل ها را مستقیما وارد سطل آشغال کنید به جای اینکه آنها را در آرشیو قرار دهید. اگر منتظر یک پیام در اینباکس خود هستید، یک آیکون سطل آشغال به شکلی برجسته در کنار گزینه های Snooz و done نشان داده می شوند. پیش از این، شما باید اول از همه یک پیام را پیدا کنید تا آیکون سطل آشغال ظاهر شود. این یک تغییر کوچک است، اما اگر ترجیح می دهید پیام های بیشتری را وارد سطل آشغال کنید تا وارد آرشیو خود، استفاده از آن بسیار لذت بخش خواهد بود. تمام این به روز رسانی باید امروز برای کاربران اینباکس در وب عرضه شوند، و آن ها باید به زودی نیز در میان اپلییکشن های اندروید و iOS حاضر باشند.

برچسب هاgoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروی بدون راننده گوگل از تابستان امسال وارد خیابانها می شود