گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۱ آبان

اینتل اعلام کرد دو سال زودتر به اهداف تنوع بخشیدن به نیروی کارش در ایالات متحده‌ی آمریکا از نظر حضور زنان و اقلیت‌های کمتر معرفی شده، رسید. این بدان معنا است که درصد زنان و اقلیت‌ها با سبد استعدادهای در دسترس برای کارگران ماهر در ایالات متحده‌ی آمریکا مطابقت دارد.
بزرگ‌ترین سازنده‌ی پردازنده‌ی PC در جهان اعلام کرد کارمندانش حالا شامل ۲۷ درصد زن، ۹.۲ درصد اسپانیایی، و ۴.۶ درصد آفریقایی آمریکایی هستند.
حالا نیروی کار شرکت، درصد زنان و اقلیت‌های موجود در بازار کار حرفه‌ای ایالات متحده را نشان می‌دهد، این هدف توسط Brian Krzanich، مدیرعامل شرکت در سال ۲۰۱۵ پایه‌ریزی شد. وی اوایل سال جاری به علت نقض سیاست شرکت در زمینه‌ی ارتباط دوستانه‌ی نزدیک با کارمندان زن، مجبور به ترک شرکت شد.
اینتل گفت نتایج، حاصل از استراتژی است که استخدام، ابقا، و پیشرفت را مورد توجه قرار می‌داد. اینتل همچنین می‌گوید این آغاز کار شرکت در این حوزه است.
اینتل اعتقاد دارد تنوع نیروی کار و فرهنگ فراگیر دو اصل کلیدی برای تکامل آن هستند. تیم‌های متنوع با دیدگاه‌ها، تجربیات، و ایده‌های مختلف، خلاق‌تر و نوآورانه‌تر هستند و این منجر به محیطی حمایتی و تعاملی می‌شود.
از آنجایی که بیش از ۸۵ درصد نیروی کار اینتل در نقش‌های تکنیکی خدمت می‌کنند، رسیدن به هدف تنوع بخشی نیروی کار برای شرکت سخت‌تر می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه