اپلیکیشن
الناز فرجی۱:۱۷ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ آذر

احتمالا بالاخره اینستاگرام داشتن حساب های متعدد را ممکن میسازد
برنامه اشتراک گذاری تصاویربرای چندین حساب برای کاربران  در حال آزمایش است.به نظر میرسد که این ویژگی برای برخی از کاربران اندروید که در حال استفاده از نسخه بتا که نمونه آزمایشی است حداقل تا مدتی محدود باشد.
اولین جایی که امتحان شد مربوط به کاربران توییتر بود که گزارش کردند که این تست گاهی اجرا شده است و این ویژگی به کاربران اجازه داده تا چندین اکانت را از طریق تنظیمات منوی اصلی برنامه اضافه نمایند.زمانی که اکانت اضافه شد شما میتوانید از فید های مختلف به ارسال و مشاهده پست ها بپردازید.
هنوز مشخص نشده است که آیا اینستا گرام این تست را دائمی خواهد کرد ویا برای کاربران آیفون آن را در دسترس خواهد گذاشت.فیس بوک و اینستاگرام هر دو کاملا برای نمایش این ویژگی به کاربران شناخته شده هستند تا قبل از تصمیم گیری برای در دسترس گذاشتن برنامه به صورت گسترده کمک کنند.
پلیس اندروید گزارش کرده است که این ویژگی ها برای همه ظاهر نشده اند ,تنها کاربرانی که در حال استفاده از نسخه بتای اینستاگرام هستند از آن استفاده کرده اند.
اینستاگرام هنوز به ماشتابل نظری نداده است اما این تعجب آور نیست که کمپانی تجربه داشتن چند اکانت را به برنامه اضافه خواهد کرد.
عدم حمایت رسمی از این ویژگی ,که برای افرادی که چندین حساب کاربری مهم دارند بسیار مهم تلقی میشود,باعث شده که بسیاری از کاربران به مشتریان شخص ثالث تبدیل شوند تا بتوانند از چندین اکانت به صورت محدود پست کنند و فید ها را مشاهده نمایند.
هرچند اینستاگرام تا به حال وجود این کاربران شخص ثالث را در پلت فرم خود تحمل کرده است ,کمپانی اعلام کرده که سیاستی اجرایی در مورد محدود کردن تمام برنامه های شخص ثالث اجرا خواهد کرد. کمپانی اعلام کرده که بیشتر این برنامه ها قابلیت دسترسی به اینستاگرام را از ژوئن 2016 از دست خواهند داد, بنابراین به نظر میاید که در ماه های آینده خبر های بیشتری در مورد اکانت های چندگانه بشنویم.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اینستاگرام به دنبال تنوع جدیدی برای نمایش دادن تعداد لایک هاست