اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴ شنبه ۱ اسفند

این شرکت در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که لایک ها را با شماره و اعداد نشان میدهد حتی اگر یک تصویر کمتر از 11 لایک داشته باشد .پیش از این , برای تصاویر که تعداد لایک کمتری از 11 تا داشته اند با نام کاربری افراد نمایش داده میشد.
مشخص نشده است که چه مدت است اینستاگرام در حال آزمایش این ویژگی است اما تعدادی از کاربران در چند روز گذشته این ویژگی را مشاهده کرده اند.سخنگوی اینستاگرام انجام این آزمایش را تائید کرد اما هنوز به ماشابل زمان دقیق تثبیت این ویژگی برای همه افراد را اعلام نکرده است.
اینستاگرام هرگز نام و مشخصات کامل افرادی را که لایک کرده اند در تعداد لایک کمتر از 11 نشان نمیدهد .هنوز کاملا مشخص نشده است که در این ویژگی جدید چگونه لایک ها به صورت اعداد نشان داده میشود.برخی از کاربران توئیتر گفته اند که علاقه دارند تا تعداد3 لایک به بالا نمایش داده شود , نمایش مشخصات عمومی با شرح جزئیات در این آزمون حذف شده است.
ممکن است این تغییر بسیار کوچک به نظر بیاید اما جزو ویژگی های خاصی تلقی میشود , مخصوصا برای کاربران جوان این برنامه .دستیابی به 11 لایک برای پستهای این برنامه مسئله مهمی محسوب میشود بنابراین طریقه نمایش آن نیز میتواند تاثیر گذاری زیادی داشته باشد.
به طور قابل پیش بینی واکنش ها نسبت این ویژگی متفاوت بودند.

برچسب هاInstagramlikes
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اینستاگرام برای ویندوز 95